اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه‌:

13 آبان ماه یادآور ابهت پوشالی آمریکا است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: در یوم‌الله 13 آبان ماه 58 دانشجویان پیرو خط امام راحل توانستند خفت و خواری نظام سلطه را برای همیشه از درون مملکت ایران اسلامی بزدایند.

13 آبان ماه یادآور ابهت پوشالی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی در جلسه‌ای در خصوص ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان ماه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور روز 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است.

منکرسی ادامه داد: یوم‌الله 13 آبان ماه 58 تسخیر لانه جاسوسی شیطان‌های بزرگ به‌خصوص آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) بود که توانستند خفت و خواری نظام سلطه را برای همیشه از درون مملکت ایران اسلامی بزدایند.

وی روز 13 آبان ماه را یادآور ابهت پوشالی آمریکا عنوان کرد و گفت: به فضل پروردگار متعال 13 آبان ماه امسال با حضور چشمگیر مردم شریف ایران شاهد اوج و عظمت استکبارستیزی خواهیم بود که خشکاندن ریشه ظلم را در نوک پیکان خود قرار داده است.

منکرسی در ادامه به حضور همیشگی مردم در برهه‌های حساس انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی در مقاطع مختلف توانسته‌اند با حضور گرم و حماسی خود توطئه‌های کور دشمنان نظام را نقش برآب کنند و همواره و پیوسته سربلندی و سرفرازی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آگاهی فکری، معرفتی و عقیدتی جوانان این مرز و بوم به طور یقین سد معبری است در راه استیلای ظالمان دنیا، که همواره تلاش می‌کنند منافع دیگر ملت‌ها را در منافع خودشان عنوان کنند.

منکرسی در ادامه با اشاره به اندیشه‌ها‌ی جهانی و انسان‌ساز امام (ره) خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تأسی از اندیشه‌های ائمه اطهار(ع) توانستند سیاست یاوه‌گویی استعمار‌گران را با شعار‌ نه شرقی نه غربی برای ملت ایران اسلامی در تاریخ حک کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول