اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زنجان تاکید کرد

لزوم حضور جدی دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان بر حضور جدی دانشجویان و معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد.

لزوم حضور جدی دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عبادتی ظهر امروز در جلسه کمیته مراسم 13 آبان اظهار کرد: با توجه به حضور جدی دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان ضروری است به برنامه‌های این اتحادیه بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه 13 آبان به عنوان سالروز تشکیل اتحادیه‌های دانش‌آموزی است، افزود: به این امر در بین مناسبت‌های این روز توجه جدی نمی‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان از منازل در این برنامه شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور اولیا نیز در این برنامه موجب گستردگی آن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف دانش‌آموزی در این روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود فعالیت‌های گسترده دانش‌آموزی، برنامه‌های دانشجویی مورد توجه قرار می‌گیرد.

عبادتی با بیان اینکه حضور دانشجویان در مراسم 13 آبان به صورت گسترده نیست، افزود: معاون فرهنگی دانشگاه‌های استان نیز در این برنامه حضور جدی ندارند.

وی بر ضرورت آتش‌زدن نمادهای شیطان‌پرستی و فراماسونری در گرامیداشت 13 آبان تاکید کرد و گفت: چنین اقداماتی در برابر اقدامات دشمنان ضروری است.

**باید خروجی برنامه‌های دانشجویی مشخص شود

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با اشاره به اینکه باید خروجی برنامه‌های دانشجویی مشخص شود، بر حضور جدی و پررنگ دانشجویان در این راهپیمایی تاکید کرد.

کارشناس پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان از هشتم تا 13 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

توفیقی از اجرای برنامه‌های مختلفی همزمان با 13 آبان در زنجان خبر داد و گفت: 4 هزار کاور نیز به مناسبت این روز در بین شهرستان‌ها توزیع شده است.

وی از برگزاری ایستگاه نقاشی در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان همزمان با برگزاری راهپیمایی 13 آبان خبر داد و یادآور شد: ضروری است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نسبت به تامین اقلام نقاشی مورد نیاز این ایستگاه اقدام کند.

کارشناس پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به حضور یک هزار دانش‌آموز بسیجی در این برنامه خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی نیز برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول