اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی آبیک:

راهپیمایی 13 آبان‌ اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان آبیک گفت: راهپیمایی 13 آبان‌ماه اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است.

راهپیمایی 13 آبان‌ اعتراض به رژیم ملعون آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مهدی مافی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

وی افزود: در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس یک هیئت مرکزی با حضور سه نفر از دانش‌آموزان و سه کمیته علمی و درسی، فرهنگی و اجتماعی تشکیل می‌شود.

مافی ادامه داد: اعضای اتحادیه اسلامی از دانش‌آموزانی تشکیل می‌شوند که نخبه اخلاقی و درسی هستند و بیشتر در امور فرهنگی فعالیت دارند که تأثیرات مؤثری را بر روی دانش‌آموزان دیگر داشته و دارند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان آبیک تأکید کرد: به همت مدیران مدارس و حساسیت بیشتر در انتخاب اعضای اتحادیه بیشتر به اهداف اتحادیه نزدیک می‌شویم.

مافی بیان کرد: 80 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی و متوسطه سال گذشته عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان آبیک بوده‌اند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز 13 آبان‌ماه گفت: روز 13 آبان‌ماه یادآور 36 هزار شهید دانش‌آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس است که روزی ویژه برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان آبیک اضافه کرد: دانش‌آموزان همانگونه که دانش‌آموزان و دانشجویان در روز 13 آبان‌ماه لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به شهادت رسیدند باید با حضور پر‌شور در راهپیمایی روز دانش‌آموز ضمن دفاع از آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی، استکبار‌ستیزی را ادامه دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول