اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کرمان عنوان کرد

انعکاس هویت اسلامی انقلابی ملت ایران در 13 آبان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی کرمان گفت: برجسته‌سازی نقش امام خمینی (ره) در مقابله با رفتار استکبارستیزی آمریکا و انعکاس روحیه استقامت و هویت اسلامی انقلابی مردم ایران از اهداف گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان است.

انعکاس هویت اسلامی انقلابی ملت ایران در 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان هر سال یادآور سه حادثه مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: 13 آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه توسط ایادی رژیم پهلوی در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال 1357 توسط رژیم ددمنش پهلوی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم و مهم‌تر از انقلاب اول یاد کردند.

صدفی با اشاره به اهداف برگزاری هر چه با شکوه این روز بیان داشت: با توجه به شرایط حساس منطقه و بیداری اسلامی در میان ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان و همچنین مسئله اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی مستکبران و صهیونیسم بین‌الملل همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان در این مراسم حضور فعال و گسترده دارند.

وی گفت: برجسته‌سازی نقش امام خمینی (ره) در مقابله با رفتار استکبارستیزی آمریکا و ایجاد بصیرت و توسعه گسترش فرهنگ استکبار ستیزی و تولد بیداری اسلامی در کشورهای جهان و همچنین انعکاس روحیه استقامت و هویت اسلامی و انقلابی مردم ایران به منظور بازدارندگی و تهدیدزدایی قدرت‌های غربی از جمله اهداف گرامیداشت این روز تاریخی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، تکریم و تجلیل از شهدای دانش‌آموز و دانشجو و همچنین توجه افکار عمومی و اقدام عملی نسبت به منویات مقام معظم رهبری را از جمله اهداف برگزاری این روز دانست.

وی در ارتباط با تغییر زمان مراسم یوم‌الله 13 آبان از روز شنبه به جمعه 12 آبان اذعان داشت: با توجه به اینکه 13 آبان مقارن است با روز شنبه «عید سعید غدیرخم» و در این روز مبارک جشن‌های با شکوهی در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود، برنامه‌های این روز از جمله راهپیمایی به روز جمعه 12 آبان تغییر کرده است.

وی برگزاری مراسم 13 آبان همراه با جشن عید غدیر قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تشکیل جلسات پرسش و پاسخ توسط دانشجویان و دانش‌آموزان، چاپ کتابچه و جزواتی پیرامون تبیین توطئه‌ها و تهدیدات استکبار و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و معلومات عمومی و مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز اعلام کرد.

صدفی افزود: چاپ ویژه‌نامه، خبرنامه و بروشور، ارسال پیامک، برپایی نمایشگاه‌های عکس در مکان‌های مختلف و برگزاری ویژه برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در قالب قصه‌گویی، شعر، نقاشی از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول