اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

نسل جدید باید با فرهنگ استکبارستیزی آشنا شود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باید با فرهنگ استکبارستیزی جوانان دیروز، جوانان امروز آشنا شوند.

نسل جدید باید با فرهنگ استکبارستیزی آشنا شود

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است که در این روز مردم با حضور در راهپیمایی این استکبارستیزی را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام نماد استکبارستیزی ملت ایران است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه چنین ایام مهمی باید در جامعه گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: نباید از اهمیت چنین روزی کاسته شود.

وی با بیان اینکه 13 آبان برگ زرینی در تاریخ افتخارات کشور محسوب می‌شود، یادآور شد: برای قطع دست استکبار جهانی باید این روز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

*آمریکا برای تامین منافع خود جاسوسی می‌کند

عبادتی با اشاره به اینکه آمریکا برای تامین منافع استکباری خود همواره از سفارتخانه به عنوان محلی برای جاسوسی استفاده می‌کند، افزود: در همه کشورهای جهان آمریکا در سفارتخانه‌ها برای تامین منافع خود تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه در چنین روزی مردم ایران به استکبار فهماندند که هرگز رابطه خود را با آمریکا ادامه نمی‌دهد، افزود: استقلال کشور در سایه استکبارستیزی به دست آمده است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره بر سر آرمان‌ها و استقلال خود ایستادگی کرده است، افزود: تاکنون ایران اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب به فعالیت‌های خود ادامه داده است.

وی بر ضرورت تبیین اهمیت 13 آبان در تداوم فعالیت‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر نسل جدید جامعه با چنین اهدافی آشنا شود، همواره از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و حضور در راهپیمایی 13 آبان را وظیفه خود می‌داند.

عبادتی با بیان اینکه باید فرهنگ 13 آبان در جامعه نهادینه شود، افزود: باید با فرهنگ استکبارستیزی جوانان دیروز، جوانان امروز آشنا شوند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل جدید ضروری عنوان کرد و گفت: باید این ارزش‌ها و آرمان‌ها به جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول