اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تاکید کرد

لزوم آشنایی نسل جدید با علل استکبارستیزی ملت ایران

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: باید نسل جدید جامعه با علل استکبارستیزی ملت ایران آشنا شود.

لزوم آشنایی نسل جدید با علل استکبارستیزی ملت ایران

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پیشرفت کشورهای غربی مدیون استثمار کشورهای جهان سوم است.

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری همواره برای تامین منافع خود به استثمار کشورهای جهان پرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های مختلف این کشورها در سایه استثمار و چنگ‌زنی به منابع سایر کشورها به دست آمده است.

*انقلاب  اسلامی ایران راه جدیدی از استقلال را به مردم جهان ارائه کرد

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی از چنگ استعمار شرق و غرب خارج شد، افزود: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی راه جدیدی از استقلال را به مردم جهان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی آن همواره به دنبال استثمار کشورهای دیگر هستند، افزود: مردم ایران در 13 آبان درس بزرگی به آمریکا داد و دست این کشور را از منابع ایران اسلامی کوتاه کرد.

مجتهدی با اشاره به اینکه آمریکا از طریق سفارتخانه خود در تهران اقدام به جاسوسی می‌کرد، افزود: تسخیر این سفارت توسط دانشجویان خط امام ضربه سنگینی به بدنه استکبار وارد کرد.

وی با بیان اینکه حضور در راهپمایی 13 آبان یکبار دیگر استکبارستیزی ملت ایران را به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده در این راهپیمایی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بر ضرورت آگاه‌سازی نسل جدید جامعه از اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:‌ باید نسل جدید جامعه با علل استکبارستیزی ملت ایران آشنا شود.

وی بصیرت‌افزایی در بین نسل جوان جامعه را در خصوص اهداف استکبار در کشورها مهم عنوان کرد و گفت: باید با بصیرت‌افزایی، نسل جدید جامعه با اهداف دشمنان آشنا شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول