اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد

برتری استان کرمانشاه در صدور مجوز مشاغل‌خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در راستای صدور مجوز مشاغل‌خانگی و پرداخت جزو استان‌های برتر کشور است.

برتری استان کرمانشاه در صدور مجوز مشاغل‌خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در نشست تخصصی معاونان اشتغال ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های کرمانشاه، ایلام‌، همدان‌، لرستان و کردستان که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با کمک دستگاه‌های اجرایی استان تا‌کنون دو هزار و 912 طرح با اعتبار 446 میلیارد و 500 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

براندیشه ادامه داد: تعداد هزار و 996 طرح از آنها با اعتبار بیش از 247 میلیارد تومان پس از بررسی توجیه اقتصادی فنی توسط بانک‌ها در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به تصویب رسیده است.

وی افزود: 623 طرح از آن نیز با اعتبار 107 میلیارد تومان به مرحله انعقاد قرار داد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به سهم اختصاص یافته به استان کرمانشاه پیرامون طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل‌خانگی گفت: 70 میلیارد تومان سهم اختصاص یافته بوده که با کمک دستگاه‌های اجرایی تا‌کنون توانسته‌ایم برای بیش از 27 هزار طرح مجوز مشاغل خانگی صادر کنیم.

براندیشه ادامه داد: این آمار حاکی از آن است که در استان کرمانشاه از طرح ساماندهی مشاغل‌خانگی استقبال خوبی شده است و جا دارد تسهیلات بیشتری در این راستا به استان اختصاص یابد.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات به مشاغل‌خانگی ادامه داد: از مجموع 21 هزار طرح معرفی شده تا‌کنون بیش از 14 هزار طرح، مبلغ 50 میلیارد و 960 میلیون تومان را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه در راستای صدور مجوز مشاغل‌خانگی و پرداخت جزو استان‌های برتر کشور است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول