اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه خبر داد

صدور 645 مجوز مشاغل خانگی در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه از صدور 645 مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

صدور 645 مجوز مشاغل خانگی در بشرویه

سید ضیاء حسن‌زاده میدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: مشاغل خانگی از دیرباز در عرصه تولید و ارائه خدمات جایگاه ویژه‌ای داشته است و زمینه مناسبی را برای اشتغال زنان خانه‌دار و افراد فاقد سرمایه فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: تاکنون 645 مجوز مشاغل خانگی در بخش‌های مختلف در شهرستان بشرویه صادر شده که اعتبار آن یک ‌میلیارد و 612 میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه با اشاره به فعالیت هفت تعاونی مسکن مهر در این شهرستان گفت: 700 نفر در این تعاونی‌های مسکن عضویت دارند.

حسن‌زاده میدانی اضافه کرد: 700 واحد مسکن مهر در شهرستان بشرویه در حال ساخت است که تاکنون 650 واحد تحویل سهامداران شده و مابقی تا پایان آبان‌ماه به افراد واگذار می‌شود.

وی از ایجاد 16 تعاونی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بیش از 200 تعاونی در بخش‌های تولیدی، خدماتی و سایر گرایش‌ها در سطح این شهرستان فعالیت دارند.     

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه جلوگیری از برخی فعالیت‌های رانت‌زا، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی و رشد و توسعه شهرستان را از دلایل تشکیل تعاونی‌ها برشمرد.

حسن‌زاده میدانی از ساخت پروژه ساختمان اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بشرویه خبر داد و گفت: تاکنون 80 میلیون تومان از اعتبارات تملک برای ساخت آن هزینه شده است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول