اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام سعدآباد خبر داد

ارائه 500 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از ارائه 500 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد سعدآباد در سال جاری خبر داد.

ارائه 500 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی موفق‌منش دوشنبه شب در دیدار با مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش و توانمندسازی این عزیزان مهم‌ترین اولویت این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از ارائه 500 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی زمینه‌ای را فراهم کرده تا این نهاد بتواند به وظیفه اصلی خود که خروج مددجو و توانمند کردن و استقلال اقتصادی مددجو است جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: بیشتر موارد پرداختی از این 500 مورد مربوط به مشاغل دامداری و خیاطی است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی سعدآباد همچنین از پرداخت 13 فقره وام کارگشایی توسط کمیته امداد سعدآباد خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و طی چند سال اخیر خدمات شایان توجهی به مردم ارائه کرده است.

موفق‌منش با تاکید بر لزوم خودکفایی مددجویان تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و اقدامات مؤثری در این مسیر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: حمایت از اقشار مستضعف و ضعیف جامعه یک امر مهم و ارزشمند است و در دولت نهم و دهم در این مسیر تلاش‌های بسیار تاثیرگذاری انجام گرفته است.

موفق‌منش افزود: سرکشی از خانواده‌ها و رفع دغدغه‌های این عزیزان در تمام ایام سال مدنظر مسئولان این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول