اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد محمودآباد خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریالی مشاغل خانگی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی محموداباد با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد تومان برای مشاغل خانگی هزینه شد، اعلام کرد: امسال نیز همین میزان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 20 میلیارد ریالی مشاغل خانگی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، نشست صمیمی ایتام زیر پوشش کمیته امداد محمودآباد با حامیان آنها بعدازظهر امروز برگزار شد.

حبیب‌الله فضلی رئیس کمیته امداد امام خمینی محمودآباد ایتام را فرزندان بیت امام دانست و افزود:  در محمودآباد 900 نفر حامی از 200 نفر ایتام زیر پوشش این کمیته حمایت می‌کنند و ماهانه حدود 15 میلیون تومان کمک مالی صورت می‌پذیرد.

فضلی با اشاره به احادیث و روایات درباره دستگیری از ایتام و نیازمندان، این کمک‌ها را ذخیره روز آخرت عنوان کرد و گفت: شما با حمایت از فرزندان امام خود را بیمه کردید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی محمودآباد طرح آتیه ایتام را از دیگر برنامه‌های این نهاد ذکر کرد و خاطرنشان کرد: مازاد کمک‌های حامیان و خیرین به این فرزندان را در حساب پس انداز آنها ذخیره می‌کنیم تا در آینده برای خود آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: تاکنون 33 نفر از این فرزندان در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند.

فضلی مهم‌ترین برنامه این نهاد حمایتی را اشتغالزایی دانست و افزود: در گذشته بیشتر هدف ما تامین معیشت مددجویان بود ولی امروز به دنبال کارآفرینی هستیم و تلاش داریم با کمک به مدد جویان آنها را دارای اشتغال کنیم تا بتوانند مستقل زندگی کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مشاغل خانگی برای خانم‌ها هزینه کردیم، بیان داشت: این بیشترین میزان کمک برای ایجاد اشتغال در بین نهاد‌های شهرستان است و امسال هم بنا داریم بیش از این میزان برای اشتغال مددجویان تحت حمایت این کمیته هزینه کنیم.

فضلی با اشاره به رهنمود ارزشمند امام راحل مبنی بر اینکه« به مدرسه‌ها برسید که دانشگاه دیر است» اذعان داشت: ما هم در راستای فرمایشات امام راحل تمام تلاش خود را برای این فرزندان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول