اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مبارکه:

نهادهای مربوط مشاغل خانگی را سرو سامان دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مبارکه گفت: نهادهای مربوط نسبت به واگذاری تسهیلات به مشاغل خانگی اقدام و آن را سر و سامان دهند.

نهادهای مربوط مشاغل خانگی را سرو سامان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، مهدی سلیمانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: تمامی نهادهای عضو این کارگروه باید نسبت به درج اطلاعات افراد واجد شرایط در سایت رصد اقدام کنند و مسیر را برای جذب هر چه بیشتر به مشاغل خانگی هموار سازند.

وی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات در سال جاری همه دستگاه‌ها باید بکوشند و فرصت‌های شغلی اعلام شده را جذب کنند تا شاید آمار بیکاری این شهرستان کمی پایین بیاید.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: درصدد هستیم که شهرک صنعتی دوم این شهرستان در جلسات آینده در تهران رسیدگی شود و هر چه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی فاز اول این شهرک باشیم تا منبع اشتغال و جذب نیروی بومی برای این شهرستان شود.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید بکوشند تا در روند اجرای طرح بزرگ مشاغل خانگی تداخلی ایجاد نشود تا به یاری خدا در پایان آن شاهد رشد صنعت اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول