اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستک:

عملکرد بانک‌های بستک در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ضعیف است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستک گفت: عملکرد بانک‌های این شهرستان در پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی ضعیف است.

عملکرد بانک‌های بستک در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ضعیف است

بهرام فولاد چنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک ضمن انتقاد از بانک‌های عامل فعال در این شهرستان در رابطه با پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در سال 90، عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی را غیر‌قابل قبول عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه دولت در زمینه اشتغال‌زایی، طرح مشاغل خانگی را یکی از شاهکارهای دولت و در شرایط فعلی بهترین و کم‌‌خرج‌ترین طرح ممکن برای ایجاد شغل دانست و افزود: دولتمردان، مسئولان و مدیران ارشد بانک‌های کشور توافق کرده‌اند تا این تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد اما مدیران بانک‌های عامل شهرستان بستک برخلاف این توافق عمل می‌کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک در ادامه با ذکر آمار ادامه داد: بستک در بین شهرستان‌های استان در سال 90 در رتبه آخر پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی قرار داشت و با توجه به شناور بودن این طرح، مردم بستک کم‌ترین خدمات را در این زمینه دریافت کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که اگر بانک‌های عامل کمی سریع‌تر عمل می‌کردند یا در زمینه ضامن و ... کمتر سخت‌گیری به خرج می‌دادند، مردم این شهرستان نیز می‌توانستند از خدمات دولت در این زمینه استفاده کنند.

فولاد چنگ اضافه کرد: طرح مشاغل خانگی در سال 91 سهمیه‌بندی شده و دستگاه‌های ذیر‌بط مرتبط مکلفند تا متقاضیان را مطابق با سهمیه اعلام شده به بانک‌های عامل معرفی کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستک اضافه کرد: بدون شک اسامی هر دستگاه یا بانکی که در این زمینه کم‌کاری یا سنگ‌اندازی کند به مدیران ارشد استانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول