اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه درمیان:

هدف از تحریم‌ها شکست انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه درمیان گفت: هدف از تشدید تحریم‌ها علیه ملت تحت‌الشعاع قرا دادن انتخابات ریاست جمهوری، دلسرد کردن مردم از حضور در اتنخابات و در نهایت شکست انتخابات و انقلاب است.

هدف از تحریم‌ها شکست انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری در جمع مردم درمیان اظهار کرد: ایستادگى بر سر اصول اساسى و اسلامی شرط لازم براى پیروزى در مقابل زورگویی‌های نظام سلطه و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی از ایام حج و اعیاد اسلامی قربان تا غدیر  به عنوان فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با پیامبر(ص) یاد کرد و افزود: در واقع اساسی‌ترین هدف غدیر برپایی حکومت اسلامی و تداوم رسالت در قالب ولایت فارغ از هرگونه افراط و تفریط است.

امام‌جمعه درمیان با بیان اینکه اصلاح انسان از مبارزه با هوس‌های شیطانی و کوشش براى پرهیز از گناه آغاز می شود، تصریح کرد: اصلاح امت از طریق شناخت دشمنان و توطئه‌های آنان، مجاهدت براى بى اثر کردن خدعه‌ها و پیوند دل و زبان‌ ملت‌هاى اسلامى تحقق می‌یابد.

سنجری، آتش‌بس یک جانبه حاکم سوریه به مناسبت عید قربان را نشانه پایبندی این رژیم به حل مسالمت‌آمیز بحران سوریه دانست و اظهار کرد: ایادى مزدور و فاسد آمریکا و صهیونیسم با استفاده از برخى غفلت‌ها و سطحى‌نگرى‌ها درصد هستند تا حرکت عظیم بیداری اسلامی را منحرف ساخته و آنان را به نام اسلام به جان یکدیگر بیندازند.

وی، شهادت امام حسین(ع) در حادثه عاشورا را نتیجه غفلت و بی بصیرتی خواص عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام پس از ناامیدى از حذف اسلام و شعارهاى اسلامى هم‌اکنون به فتنه‌انگیزى میان فرقه‌هاى اسلامى رو آورده و با توسل به توطئه‌هایى چون شیعه‌هراسى و سنى‌هراسى  بر سر اتحاد امت اسلامى مانع‌تراشى می‌کنند.

امام‌جمعه درمیان یادآور شد: جنگ داخلى در سوریه و کشتار جوانان مسلمان به دست یکدیگر جنایتى است که  به وسیله‌ى استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و با همکاری دولت‌هاى مرتجع عربی آغاز شده و در آتش آن دمیده می‌شود تا جهاد ضداستعمارى و ضدصهیونیستى را به تروریسم کور در کوچه و خیابان‌هاى جهان اسلام تبدیل کنند.

سنجری تصریح کرد: ماجراى سوریه ماجراى انتقام‌گیرى از حکومتى است که سه دهه در خط مقدم مقاومت به تنهایى در برابر صهیونیسم غاصب ایستاده و از گروه‌هاى مقاومت در فلسطین و لبنان دفاع کرده است.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: هدف ار تشدید تحریم‌ها علیه ملت تحت‌الشعاع قرا دادن انتخابات ریاست جمهوری، دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات و در نهایت شکست انتخابات و انقلاب است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول