اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت درمیان:

رژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری بیشتر از سوی حزب‌الله باشد

خبر گزاری فارس: امام جمعه موقت درمیان گفت: رژیم صهیونیستی باید منتظر غافلگیری بیشتر از سوی حزب‌الله باشد.

رژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری بیشتر از سوی حزب‌الله باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام مصطفی مظاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر اسدیه اظهار کرد: خدمت بی‌منت به مردم و عمل به وظایف از سوی مسئولان یکی از عوامل حفظ پویایی و نشاط در جامعه امروز ایران به شمار می‌رود.

وی ولایتمداری را بارزترین ویژگی ملت ایران به ویژه مرزنشینان غیور درمیانی برشمرد و اضافه کرد: در نظام تربیتی اسلامی باید از همان دوران کودکی ذهن کودکان را به فکر کردن و خردورزی عادت داد.

امام جمعه موقت اسدیه با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان ادامه داد: هدف اصلی سند تحول بنیادین ایجاد تحول همه‌جانبه در فرد و جامعه با توجه به منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و در چنین دیدگاهی، جایگاه و نقش آموزش و پرورش، آموزش عالی و معلمان و اساتید بسیار مهم و برجسته است.

مظاهری شکل‌دهی و ساخت شخصیت و هویت کودکان را رسالت مهم آموزش و پرورش دانست و افزود: خودباوری و اعتماد به نفس یکی دیگر از نیازهای تربیتی دوران کودکی است.

وی ‌با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله گفت: فرزندان روح‌الله با استفاده از تکنولوژی ایرانی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به سخره گرفتند و پهباد ایرانی لرزه بر اندام رژیم اشغالگر قدس انداخته است و رژیم اشغالگر و غیر‌قانونی صهیونیستی باید منتظر غافلگیری‌های بیشتری از سوی حزب‌الله باشد.

امام‌جمعه موقت درمیان پرواز موفقیت‌آمیز پهباد ایرانی در عمق 100 کیلومتری اراضی اشغالی را پاسخ دندان‌شکنی از سوی حزب الله به شاخ و شانه کشیدن‌های این رژیم غاصب دانست و ابراز کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و جوانان حزب‌الله آن را مونتاژ کردند.

مظاهری یادآور شد: جنایات استکبار و مزدوران منافق به هیچ عنوان از ذهن مردم ایران و جهان پاک نمی‌شود و کارنامه سیاه منافقان و کشتار بی‌رحمانه مردم ایران، عراق و حتی آزادی‌خواهان غربی نشان از سرسپردگی کامل آنان به نظام سلطه و تأمین منافع شیطان بزرگ در جهان دارد.

وی تصریح کرد: تبرئه چنین جنایتکارانی و خط زدن نام آنان از لیست تروریسم توسط دولتمردان آمریکا بیان کننده و معنابخش دموکراسی غربی و صیانت از حقوق بشر در نظر حکام و دولتمردان نظام سلطه دارد. 

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول