اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

سنجری: نمایندگانی انتخاب کنید که دشمن از آنها بترسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: مردم باید با شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگانی را انتخاب کنند که دشمن از آنها بترسد.

سنجری: نمایندگانی انتخاب کنید که دشمن از آنها بترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری صبح امروز در جمع مردم اسدیه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، اظهار داشت: انتخابات موفق انتخاباتی است که از دو شاخصه مهم مشارکت بالا و اصلح بودن کسانی که انتخاب می‌شوند، برخوردار باشد.

وی یکی از زمینه‌های افزایش مشارکت را ایجاد فضای رقابتی در انتخابات دانست و افزود: در این انتخابات، اصل رقابتی بودن که مد نظر مقام معظم رهبری نیز است باید بیشتر از پیش تحقق پیدا کرده و امید است این رقابت بین دوستداران و خانواده نظام ادامه پیدا کند.

امام جمعه درمیان بر رقابت سالم و رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و ابراز داشت: با اتفاقاتی که در جهان افتاده است، مانند بیداری اسلامی و حتی بیداری جهانی، امروز دیگر تئوری‌های نخ‌نما و تفکرات ساده‌لوحانه رنگ باخته و کسانی که زمینه‌ساز فتنه 88 بودند امروز شرمنده این ملت انقلابی هستند.

سنجری با بیان اینکه رهبری سرمایه همه مسلمانان جهان به ویژه ملت قهرمان ایران است، کاندیداها را از استفاده ابزاری از نام ایشان بر حذر داشت و عنوان کرد: در صحنه انتخابات 12 اسفند پیروز واقعی ملت همیشه در صحنه، صبور و مومن ایران اسلامی است.

وی خطاب به مردم مرزنشین درمیان تصریح کرد: دشمنان ملت ملتمسانه به شما می‌گویند که نیایید رأی دهید اما به فضل خدا، در این دوره باشکوه‌تر از هشت دوره سابق انتخابات مجلس شورای اسلامی به صحنه خواهید آمد و تودهنی محکمی به همه دشمنان می‌زنید.

سنجری اهانت سربازان آمریکایی در افغانستان به ساحت مقدس قرآن کریم را تعمدی دانست و اضافه کرد: تمامی دنیا و آزادگان جهان بدانند که دولت آمریکا ضد اسلام است، توهین آمریکایی‌ها به ساحت قرآن اشتباه نبوده و حکایت از کینه دولت‌مردان واشنگتن نسبت به اسلام دارد.

وی از قطع صادرات نفت ایران به کشورهای فرانسه و انگلیس در روزهای اخیر تقدیر کرد و گفت: از حرکت مقتدرانه نظام اسلامی که در اقدامی بسیار شایسته، شیر نفت را به روی برخی از کشورهای مغرور اروپایی بست، تقدیر و تجلیل می‌کنم.

سنجری با اشاره به آیه 62 سوره نور ادامه داد: در این آیه، رسول به عنوان شخصیت حقوقی‌اش مطرح است یعنی اگر امیرالمومنین (ع) حاکم بود مومنین از ایشان جدا نمی‌شوند و امروز که ولی فقیه و نایب عام حضرت ولی عصر (عج) حاکم است از ولی جدا نمی‌شوند و در صحنه حاضر می‌شوند و اگر عذر شرعی دارند با اجازه ولی در صحنه حاضر نمی‌شوند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول