اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/284

عبادی: در صورت انتخاب فردی دیگر به همکاری با وی می‌پردازم‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند و کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان گفت: اگر اسم شخص دیگری از صندوق بیرون بیاید کمال همکاری را با وی خواهم داشت.

عبادی: در صورت انتخاب فردی دیگر به همکاری با وی می‌پردازم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند به پاسخگویی پرسش‌های آنان پرداخت. وی در این جلسه و در پاسخ به سؤالی در رابطه با اینکه آیا برنامه‌های ارائه شده از سمت شما عملی است یا فقط جنبه شعاری دارد، اظهار داشت: این برنامه‌ها همه قابلیت اجرایی داشته اما من هم قول نداده‌ام که حتماً آ‌نها را انجام می‌دهم بلکه گفته‌ام که تلاش خویش را برای صورت گرفتن آنها انجام می‌دهم.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان افزود: تمامی این برنامه‌ها از دل کارگروه‌های مختلف که اساتید دانشگاهی در آن شرکت دارند بیرون آمده و کارشناسی شده است.

*سالن‌های ورزشی عادلانه توزیع نشده است

عبادی در پاسخ به سؤالی در رابطه با برنامه‌هایش برای ورزش استان، ابراز داشت: زیرساخت‌ها بعد از تشکیل خراسان‌جنوبی افزایش پیدا کرده و سالن‌های ورزشی مناسبی احداث شده است.

وی افزود: اما نکته مهم در این مورد این است که سالن‌های احداث شده در نقاط مختلف شهر عادلانه توزیع نشده است.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان توجه به ورزش قهرمانی را از این نظر که موتور محرکه ورزش به حساب می‌آید مهم دانست و گفت: ولی مطرح شدن ورزش قهرمانی به عنوان یک الگو را نمی‌پسندم.

عبادی در ادامه با اشاره به اینکه نخبگان سیاسی و دینی و توده مردم از وی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند، گفت: آنها این موضوع را به صورت تکلیف بر گردن من گذاشتند و بنده به حجت شرعی خویش عمل کرده و تا پایان هم در صحنه خواهم ماند.

وی در پاسخ به این سؤال که شما عضو چه گروه و جریانی هستید، ابراز داشت: بنده و خانواده من عضو هیچ جبهه و گروهی نیستیم.

*خانه‌نشینی 11 روزه رئیس‌جمهور آغازگر انحراف بود

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان افزود: به همین دلیل در عمل مطمئناً به منافع مردم، آرمان‌های انقلاب، ارزش‌های اسلام و منویات مقام معظم رهبری پایبند بوده و تا جایی که جریان‌ها در این راه گام بردارند من نیز از آنها حمایت خواهم کرد اما اگر اندکی از این راه منحرف شوند بنده نیز به مخالفت با آنان خواهم پرداخت.

عبادی در پاسخ به سؤالی در رابطه با دیدگاهش در مورد خانه‌نشینی 11 روزه رئیس‌جمهور گفت: این موضع آغازگر انحراف در جامعه بود.

وی در رابطه با تدابیری که برای معلمین و فرهنگیان اندیشیده است، گفت: نسبت به سال‌های گذشته کارهای خوبی برای بهبود وضعیت معلمان صورت گرفته است.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان آموزش و پرورش را یک محل کلیدی دانست و افزود: نباید جاذبه‌های شغل معلمی را آنقدر کم کنیم که یک فرد آخرین انتخابش روی آوردن به این شغل باشد.

عبادی افزود: ما نیز باید هم‌چون ژاپن بیشترین بها را به معلمان داده، بهترین نخبه‌ها را جذب آموزش و پرورش کرده و به تربیت نیروی انسانی مستعد بپردازیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت انتخاب شدن شخص دیگری به عنوان نماینده مجلس، واکنش شما چیست، تصریح کرد: اگر اسم شخص دیگری از صندوق بیرون بیاید کمال همکاری را با وی خواهم داشت.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان افزود: هم‌چنان که چندین بار تأکید کرده‌ام باید از تخریب رقبا که همه جزو سرمایه‌های نظام و از امید‌های آینده شهر هستند خودداری کنیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول