اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

رسالت بسیج جهاد در راه ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان درمیان گفت: مهم‌ترین رسالت بسیجیان در عصر حاضر جهاد برای صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای اسلام و انقلاب است.

رسالت بسیج جهاد در راه ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری ظهر امروز در همایش بزرگ عاشورائیان این شهرستان اظهار داشت: بسیجیان مدافعان واقعی اسلام و انقلاب و بهترین حامیان ولایت هستند.
وی طنین‌انداز شدن تفکر ناب بسیجی در فضای کشورهای مسلمان را محصول رشادت و عملکرد مثبت بسیجیان دانست و تصریح کرد: نخستین و مهم‌ترین نیاز بسیج در شرایط کنونی بصیرت و آگاهی است.
امام جمعه درمیان افزود: بسیج با پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان مبارزه کرده و در این مسیر ‌باید بسیج و بسیجی بصیرت خود را بالا ببرد.
سنجری با بیان اینکه فرهنگ بسیج و بسیجی امروزه در جای جای دولت کریمه جاری و ساری است، ادامه داد: بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است.
وی ترویج فرهنگ بسیج را زمینه‌ساز استحکام و پایداری نظام حکومتی دانست و ابراز داشت: نیروی مقاومت بسیج با هدف تحقق و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و به دور از گرایشات سیاسی و حزبی تاسیس و فعال شده است.
امام جمعه درمیان با اشاره به اینکه امروز بسیج آماده هرگونه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است، افزود: در شرایط کنونی نیز، بسیج همچنان محکم، قوی، مصمم، با اراده و با برنامه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام حضوری فعال دارد.
خطیب جمعه اسدیه با اشاره به اینکه امروز بسیج آماده هرگونه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است، افزود: در شرایط کنونی نیز بسیج همچنان محکم، قوی، مصمم، با اراده و با برنامه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام حضوری فعال دارد.
سنجری با اشاره به تعریف بسیجی، ادامه داد: بسیج یک گروه نظامی یا شبه نظامی نیست بلکه مجموعه‌ای فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، علمی و فنی است که واحدهای مختلف آن مسئولیت‌های متفاوتی دارند.
وی اضافه کرد: در هر حوزه‌ای که کشور به طور کلی نیازمند تحرک باشد، بسیج پیشگام حضور در میدان است و در هر زمینه‌ای که بسیج با برنامه وارد عمل شده، انقلاب به اهداف خود نزدیک و به آنها دست یافته است.
امام جمعه درمیان با بیان اینکه غربی‌ها قصد دارند اتحاد قدرتمند ایران، سوریه و حزب الله را از مقابل سلطه خود در منطقه بردارند، تأکید کرد: مقاومت سوریه در مقابل رژیم صهیونیستی و حامی‌ات بشار اسد از حزب الله لبنان از دلایل مهم خشم عربستان از وی و دولت سوریه به شمار می‌رود.
سنجری یادآور شد: از طرف دیگر آمریکا هم که درصدد خروج نیروهای نظامی خود از عراق است و شکست در افغانستان را نیز به پرونده ناکامی‌های خود افزوده با بحران سقوط اقتصادی نیز دست و پنجه نرم می‌کند، به دنبال تأمین منافع این غده سرطانی با حذف بشار اسد و روی کار آوردن حکومتی دست نشانده هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول