اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

محصول دموکراسی غرب تباهی و ترور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: جهان امروز به خوبی دریافته است که محصول دموکراسی غربی چیزی جز فساد، تباهی و ترور نیست.

محصول دموکراسی غرب تباهی و ترور است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری صبح امروز در جمع مردم شهر اسدیه با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیدهای شرکت در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران امروز به نمایندگانی شجاع، بصیر و پیرو خط ولایت نیاز دارد که توانایی دفاع از حقوق مردم را در مقابل زیاده‌‌خواهی‌ های استکبار داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسئله شرکت انتخابات و کاندیداتوری در آن رقابتی سالم برای خدمت بی‌منت به مردم است، تصریح کرد: کسانی که عقده ریاست بر مردم دارند و در پی منافع عده‌ای خاص هستند در صورت عدم جلب اعتماد مردم با درپیش گرفتن غوغا سالاری و موج سواری بر احساسات پاک مردم به ویژه جوانان زمینه فضای غبارآلود فتنه را برای دشمنان و بدخواهان نظام فراهم می‌کنند.
امام جمعه شهرستان درمیان با بیان اینکه اینگونه افراد هرگز شایستگی کاندیدا شدن را ندارند، ادامه داد: امروز ایران اسلامی برای تداوم حرکت پر شتاب خود به سوی توسعه، امنیت پایدار و شکوفایی اقتصادی نیازمند نمایندگی است که گوش به فرمان ولایت و همگام و همراه با برنامه‌های دولت در طرح هدفمندسازی یارانه‌ها هستند.
سنجری با اشاره به اجرای موفق طرح هدفمند شدن یارانه‌ها در مرحله نخست اضافه کرد: دولت خدمتگزار با اجرای دقیق و کارشناسانه هدفمندسازی یارانه‌ها نه تنها توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار را خنثی کرده بلکه با سرمایه‌گذاری اصولی و هدفمند به رشد و شکوفایی علمی و اقتصادی کشور کمک شایانی کرده است.
وی ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری جاسوس ایرانی تبار دستگاه اطلاعاتی آمریکا، یادآور شد: شکست‌های اطلاعاتی شیطان بزرگ در ماه‌های اخیر ثمره حرکت در خط ولایت، بصیرت و هوشیاری حافظان نوامیس این ملت قهرمان است.
امام جمعه مرکز شهرستان درمیان رسوایی اعزام هواپیمای جاسوسی آمریکا به ایران، اعزام جاسوس و تهدید ارسال کماندو برای ربودن هواپیما را نشانه حماقت و سردرگمی دولت مردان این کشور در برخورد با مسائل ایران و خاورمیانه دانست و تأکید کرد: رهاورد حضور نامشروع مستکبران در منطقه به ویژه عراق، بی‌ثباتی، وجود 4 میلیون کودک بی‌سرپرست، ناامنی و گسترش تروریست در منطقه بود.
سنجری با اشاره به خروج ذلت بار آمریکا از عراق ادامه داد: جهان امروز به خوبی دریافته است که محصول دموکراسی غربی چیزی جز فساد، تباهی و ترور نیست.
وی با اشاره به اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی بر نهادینه شدن احترام به قانون تأکید کرد و ابراز داشت: آمار بالای تلفات جاده‌ای بیان کننده نیاز کشور به تشدید قوانین بازدارنده بود که امید می‌رود اجرای قانون جدید به کاهش تلفات جاده‌ای و نهادینه شدن فرهنگ احترام به قانون بیش از پیش موثر باشد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول