اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه درمیان:

همه ارزش‌های انسانی در ولایت فقیه جمع شده است

خبر گزاری فارس: امام‌جمعه درمیان گفت: ولایت ایمان و ولایت ارزش‌های والای انسانی در ولایت فقیه جمع شده است.

همه ارزش‌های انسانی در ولایت فقیه جمع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری ظهر امروز در جمع معتکفان اسدیه با اشاره به ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، در مورد ویژگی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: 14 خرداد روز رحلت امام (ره) ، روز غروب خورشید عالم‌تابی بود که همه دوره‌ها را به دین امیدوار کرد.

وی افزود: امام‌خمینی (ره) برای اسلام و مسلمانان پایگاه قدرت، عزت، شرف، وحدت و همه ارزش‌ها بود و نقش امام راحل و آثار و برکات امام (ره) را می‌توان به عنوان نعمت‌های الهی یاد کرد تا شاید ما نیز از سپاسگزاران نعمت‌های الهی به شمار آییم.

امام‌جمعه درمیان با بیان این که امام (ره) برای پیاده کردن حکم الهی هیچ‌گونه ترسی نداشت، تصریح کرد: اخلاق حکومتی جزء سلسله جلیله اهل بیت عصمت و طهارت است که حضرت امام (ره) از آن برخوردار بود و این در حالی بود که حاکمان در آن دوران فکر می‌کردند با تقوای الهی و خداترسی نمی‌توانند جامعه را اداره کنند.

سنجری با اشاره به جنایات عربستان و قطر در سوریه و حمایت‌های غرب از این جنایات اضافه کرد:  تمام تحرکات سران مرتجع و وابسته عرب و غرب آب به آسیاب رژیم غاصب صهیونیستی ریختن است اما اینها غافل هستند که اگر تمام دنیا جمع شوند تا اسرائیل بتواند توان از دست رفته خود را به دست آورد، قطعا چنین کاری را نمی‌تواند انجام دهد.

وی، از شهدای 15 خرداد به عنوان زمینه‌سازان انقلاب جهانی ملت ایران یاد کرد و افزود: مردم مؤمن و ولایی ورامین و قم با اهداء خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

امام‌جمعه درمیان از مسئولان خواست که در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا موجبات رضایتمندی مردم فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول