اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

فتنه 88 برنامه‌ای برای براندازی نظام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: فتنه 88 برنامه‌ای دقیق و از پیش طراحی شده از سوی مستکبران جهان خوار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

فتنه 88 برنامه‌ای برای براندازی نظام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری پیش از ظهر امروز در تجمع مردم شهرستان در مسجد جامع شهر اسدیه که به مناسبت گرامیداشت 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: جریان فتنه در یک روز و دوره کوتاه تشکیل نمی‌شود بلکه به یک برنامه‌ریزی دراز مدت نیاز دارد که این برنامه‌ریزی توسط سران فتنه و حامیان استکبار در داخل کشور اجرایی شد.
وی از 9 دی به عنوان یوم‌الله بصیرت و حمایت از ولایت یاد کرد و ابراز داشت: دول مستکبر به خیال اینکه راه و یاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب به فراموشی سپرده شده با همراهی سران فتنه با غبار آلود و مسموم ساختن فضای جامعه سعی در اجرای کودتایی رنگین در ایران اسلامی داشتند غافل از اینکه تا نسل تربیت یافته مکتب خمینی (ره) حضور دارند، مستکبران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
امام جمعه شهر اسدیه نقش تعیین کننده مردم در مناسبات را بزرگترین درس 9 دی دانست و تصریح کرد: 9 دی رسوا کننده توطئه‌های جریان نفاق و فتنه در همراهی با استکبار جهانی بود.
وی هدف شورای صیانت از آرا را مبارزه آشکار با قانون اساسی برشمرد و یادآور شد: مردم با شعور سیاسی و بصیرت بالای خود نه تنها فریب عوام فریبی‌های سران فتنه را نخوردند، بلکه با پی بردن به اهداف شوم سران نفاق مسیر خود را از ایشان جدا کرده و نگذاشتند خواب استکبار برای براندازی تعبیر شود.
سنجری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم بر اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح تأکید کرد و ادامه داد: مردم باید در انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس وسواس داشته باشند تا خدای نکرده افرادی که طمع مال اندوزی و کسب قدرت دارند به مجلس نرفته و نامه‌های جام زهر دیگری نوشته نشود.
امام جمعه درمیان با اشاره به چاپ و توزیع بیش از 35 هزار جلد کتاب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار و ایادی آنان عنوان کرد: امروز سران خارج نشین فتنه پرده تزویر کنار زده و علنا بر همراهی با دشمنان اسلام و انقلاب تأکید می کنند.
سنجری مردم ایران را مردمی ولایی و پرورش یافته مکتب سیدالشهدا (ع) خواند و یادآور شد: مسئله‌ای که بیش از هر چیز به رسوایی سریع جریان فتنه کمک کرد اقدام ابلهانه منافقان در هتک حرمت عاشورای حسینی و حمله به عزاداران در هیئت‌ها و تکایا بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول