اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

انعقاد نطفه صهیونیست محصول تفرقه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان درمیان گفت: انعقاد نطفه نامشروع رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام محصول تفرقه مسلمانان است.

انعقاد نطفه صهیونیست محصول تفرقه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری صبح امروز در نشست مردم تشیّع و اهل تسنن درمیان اظهار داشت: اگر جهان اسلام به آیه "واعتصوم به حبل‌الله" عمل می‌کرد امروز شاهد تاراج  منابع و ثروت‌های بلاد اسلامی به دست غارتگران فاسد غربی نبودیم.

وی با بیان اینکه وحدت کنونی مرهون امام خمینی(ره) است، ادامه داد: گفتمان اسلام ناب، گفتمانی جهان‌شمول و اختصاص به شیعه و یا سنی ندارد.

امام جمعه درمیان جهل و بی‌سوادی جوامع را عامل اصلی استیلای مستکبران بر مستضعفان دانست و تصریح کرد: بصیرت و آگاهی در سایه عمل به دستورات اسلام ناب و احکام شریعت تنها راه پیروزی بر مستکبران فاسد است.

سنجری با بیان اینکه در زمان طاغوت هم‌چون زمان یزید تنها نامی از اسلام به جا مانده بود، ابراز داشت: استکبار از رشد علمی و دست‌یابی مسلمانان به فناوری‌های نوین وحشت دارد از این‌رو با اعمال تحریم‌ها و یا حاکم کردن اعمال سست عنصر و منافق بر بلاد اسلامی در عقب نگه داشتن مسلمانان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به وحشت و سردرگمی جبهه کفر از وحدت و بیداری ملت‌های مسلمان اضافه کرد: دشمن سال‌ها است که با حربه نخ‌نمای تفرقه بیفکن و حکومت کن، مسلمانان را به اسم شیعه و سنی به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه درمیان رشد علمی، دست‌یابی به فناوری روز دنیا، اقتدار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جهان و احیای اسلام ناب را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و ادامه داد: شکر نعمت نفس کشیدن در فضای امن جمهوری اسلامی در سایه اسلام بر همگان واجب است.

سنجری، امنیت را دستاورد دیگر انقلاب دانست و گفت: باید مردم با بصیرت و مشارکت بالا در انتخابات با انتخاب افرادی مؤمن، پایبند به ولایت و صادق مانع از این شوند که انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی اقدامات اخیر غرب در تحریم نفت، افزایش کاذب قیمت طلا و دلار را ایجاد جنگ روانی در آستانه یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات مجلس نهم دانست و عنوان کرد: هدف غرب از این جوسازی‌ها دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات است.

امام جمعه درمیان با بیان اینکه دشمن از اتحاد ملت ایران ضربه‌هایی کاری خورده است، افزود: هفته وحدت فرصتی برای تحکیم الفت در بین مسلمین است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز گفت: وحدت جهان اسلام مهم‌ترین پیام انقلاب ملت ایران است.

مولوی سیداحمد عبداللهی با بیان اینکه پیامبر خدا بشریت را از بند جهل و گمراهی نجات داد، افزود: احیای بشریت و مکارم اخلاق از جلوه‌های بارز رسالت حضرت ختمی مرتبت است.

وی وحدت را مهم‌ترین فریضه مسلمین دانست و اضافه کرد: در شرایطی که جبهه کفر اصل اسلام را قرار داده و به قرآن و رسولش اهانت می‌کند، بر مسلمین است که حبل متین را اعتصام کرده و از تفرقه بپرهیزند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه ادامه داد: آنچه به مسلمانان عزت و اقتدار می‌بخشد وحدت و حرکت حول محور سیره رسول خدا است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول