اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

اقلام کمک‌ به سیل‌زدگان مازندران به‌زودی تحویل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی کمک به سیل‌زدگان بهشهر در فرمانداری آمل تشکیل شده است، گفت: این ستاد تا سه روز آینده تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده را به فرمانداری بهشهر تحویل می‌دهد.

اقلام کمک‌ به سیل‌زدگان مازندران به‌زودی تحویل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی آمل با بیان اینکه دهیاران باید به توسعه فضای فرهنگی در روستاها کمک کنند، اظهار داشت: حفظ ارزش‌ها و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه دهیاران و بخشداران به نوعی نماینده دولت به شمار می‌روند، تصریح کرد: در کنار بعد فرهنگی، دهیاران و بخشداران باید در عرصه عمرانی و سازندگی نیز ورود پیدا کنند.

اکبرزاده با اعلام اینکه انتظار می‌رود بخشداران و دهیاران در زمینه ساخت‌وسازهای غیرمجاز فعالیت بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: این ساخت‌وسازها مسائل و تبعات زیادی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از این ساخت‌وسازها به دلیل عدم نظارت کافی صورت می‌گیرد، گفت: بسیاری از مشکلات ناشی از این ساخت‌وسازها تنها با نظارت و سرکشی کافی ایجاد نمی‌شود.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه برخی به مالکان مشاوره می‌دهند که شما بسازید و بعد پولش را جریمه بدهید، ادامه داد: این روند موجب افزایش ساخت‌وساز شده است.

وی با اعلام اینکه این روند موجب افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز شده است بر همکاری و نظارت بیشتر دهیاران و بخشداران تاکید کرد.

اکبرزاده با بیان اینکه دهیاران باید در فعال کردن شرکت‌های تعاونی فعالیت بیشتر داشته باشند، اظهار داشت: این تعاونی‌ها زمینه خوبی برای فعالیت این قشر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی کمک به سیل‌زدگان بهشهر در فرمانداری آمل تشکیل شده است، گفت: این ستاد تا سه روز آینده تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده را به فرمانداری بهشهر تحویل می‌دهد.

اکبرزاده با  اشاره به سیل اخیر در مازندران اظهار کرد: دهیاران ستاد مدیریت بحران را در روستاها تشکیل دهند تا در صورت بروز مشکل بتوان امور را ساماندهی کرد.

 

انتهای ‌پیام/ب20 /گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول