اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر:

بهشهری‌ها برای خروج از بحران سیل نیازمند کمک‌های مردم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: مردم بهشهر برای خروج از بحران سیل نیازمند همکاری بیشتر مردم هستند.

بهشهری‌ها برای خروج از بحران سیل نیازمند کمک‌های مردم هستند

بشیر عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به  خسارت‌های فراوان ناشی از سیل در شهرستان بهشهر اظهار داشت: از امروز صندوق‌های کمک به سیل‌زدگان شهرستان بهشهر در سراسر استان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر افرادی خسارت دیدند که تا قبل از سیل واجب الحج و متمکن بودند و بعد از آن واجب الصدقه و کمک شدند، ابراز داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان مردم خیر و نیکوکار مازندران می‌توانند با اختصاص هزینه قربانی و یا حتی گوشت قربانی به یاری مردم سیل‌زده بشتابند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با اعلام اینکه 50 خسارت دیده سیل در شهرستان بهشهر شناسایی شدند، گفت: کمک کمیته امداد در این حادثه فقط منوط به مددجویان نیست، بلکه در تلاش هستیم تا سایر سیل‌زدگان نیز از خدمات این نهاد حمایتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سبدهای غذایی به ارزش 100 هزار تومان در بین مددجویان سیل زده توزیع شده است، یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما ضرورت همکاری مردم با سیل‌زده‌ها بیشتر احساس می‌شود.

عالیشاه با بیان اینکه نیروهای کمیته امداد نیز در کنار مردم برای بازسازی و خروج مردم بهشهر از بحران سیل حضور دارند، گفت: مهم‌ترین نیاز مردم با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم، وسایل گرمایشی، مواد غذایی، لوازم اولیه زندگی، پخچال، فروش و پتو است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با اعلام اینکه برآورد خسارت به مددجویان کمیته امداد نیز با نظر کارشناسی 400 میلیون تومان است، گفت: بازسازی، بهسازی و استقرار سیل‌زدگان نیازمند کمک و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان مازندران است.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی که برای سیل‌زدگان از امروز از طریق استقرار صندوق‌های در سراسر استان انجام می‌شود، فقط صرف مددجویان نمی‌شود، ابراز داشت: این کمک‌ها برای شکل‌گیری زندگی مجدد همه سیل‌زدگان اختصاص می‌یابد و کمیته امداد در این بخش مسئولیت جمع‌آوری کمک‌ها را دارد.

عالیشاه همچنین اظهار داشت: در این سیل خساراتی به لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیز وارد شد که در این بخش نیز با کمک خیران بسیج نیروگاه شهید سیلمی نکا برای دانش‌آموزان مدرسه شهید مجتبایی لوازم‌التحریر تهیه شده و با کمک خیران یک میلیون و 500 هزار تومان اقلام آموزشی تهیه و توزیع شده است.

وی در پایان خواستار مشارکت همه جانبه مردم استان برای کمک به سیل‌زدگان بهشهری شد و اظهار داشت: شماره حساب 118 بانک صادرات و 1033 بانک ملی نیز آماده دریافت کمک‌های مردم است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول