اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید مشاور وزیر کشور از مناطق سیل‌زده مازندران/ فعالیت‌های مردمی چشمگیر است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور از مناطق سیل زده بهشهر بازدید کرد.

بازدید مشاور وزیر کشور از مناطق سیل‌زده مازندران/ فعالیت‌های مردمی چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، داوود امینی بعد ازظهر امروز به اتفاق علیرضا جانبازی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، هیئت همراه و همچنین محمد تقی نورزاد معاون فرماندار بهشهر بازدیدی از مناطق سیل زده فراشمحله (کوه خیل) و کوی دولت در خیابان شهید مدنی داشتند.

وی در این بازیدها با اظهار تاسف از حادثه سیل ویرانگر و کشته شدن شش تن از شهروندان بهشهر گفت: در بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور تصمیمات خوبی برای حل مشکلات سیل‌زدگان گرفته شد.

امینی در ادامه عنوان کرد: فعالیت‌های مردمی و خودجوش در کنار فعالیت دولتمردان، بارز و چشمگیر است.

معاون امور سازمان‌های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور و هیئت همراه بازدیدی هم از موسسه خیریه نورآفرین بهشهر داشتند.

مشاور وزیر کشور در جمع بانوان این موسسه، ابراز داشت: فعالیت شما، ما را به یاد دوران جنگ می‌اندازد که از همین خانه‌ها و پایگاه‌های کوچک جنگ را پشتیبانی می‌کردند.

وی افزود: جامعه ایرانی در پیوند با علقه‌های دینی و فرهنگی باور عجیبی نسبت به کار خیریه دارد و در همه حوزه‌ها بیشتر هزینه‌ها توسط خیران صنوف تامین می‌شود.

امینی در ادامه تصریح کرد: شفافیت در عملکردهای موسسات خیریه باعث رشد آنها شده است.

معاون امور سازمان‌های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور در ادامه گفت: به‌عنوان مثال خیریه حضرت زهرا(س) در سال 90 غیر از اموال منقول، 63 میلیارد تومان را جمع‌آوری و به افراد نیازمند کمک کرده است و  تمام عملکرد خود را به ریز در سایت خود آورده و شفاف‌سازی کرده است.

وی با ارائه پیشنهاداتی برای توانمندسازی موسسات خیریه تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت نظارت کشور، موسسات خیریه باید در سطح ملی 500 و در سطح استانی 200 میلیون تومان آورده اولیه داشته باشند.

در پایان، مدیرعامل موسسه خیریه نورآفرین به بیان گزارشی از فعالیت‌های این موسسه پرداخت.

به گزارش فارس، معاون وزیر کشور پیش از ظهر امروز از مرکز بیماری‌های خاص نکا که به همت جمعی از خیرین اداره می‌شود بازدید کرد.

وی عصر امروز به اتفاق مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران و هیئت همراه در صورت امکان بازدیدی هم از دو یا چند موسسه خیریه در بابل و محمودآباد خواهد داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول