اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران خبر داد

ارسال کمک‌های موسسات خیریه به سیل‌زدگان مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران از ارسال کمک‌های موسسات خیریه به سیل‌زدگان مازندران خبر داد.

ارسال کمک‌های موسسات خیریه به سیل‌زدگان مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا جانبازی صبح امروز در مراسم جشن اهدای جهیزیه به 114 نوعروس در سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها شعبه ساری بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد با توجه به آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد دستگاه‌های اجرایی را در امر مشکلات مردم یاری می‌کنند

وی با بیان اینکه سازمان مردم‌نهاد برخواسته از متن مردم است، افزود: مهم‌ترین مشکلی که در جامعه با آن مواجه هستیم بحث یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و سازمان‌های مردم نهاد به صورت خودجوش به دولتمردان در این امر یاری می‌رسانند.

جانبازی تصریح کرد: با توجه به سیل اخیر سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها شعبه ساری و آمل به تعداد 10 جهیزیه عروس و مبلغ 250 میلین ریال و پوشاک و سبد غذایی به شهرستان بهشهر می‌فرستند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران عنوان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در تمام زمان‌های حساس پا به پای دولت به مردم خدمت می‌کنند و مردم هم باید بر اساس عقاید و ایمانشان به انجام امور خیریه مبادرت ورزند.

این مسئول با بیان اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان کار خداپسندانه‌ای است، خاطرنشان کرد: این کار باارزش‌ترین و ماندگارترین کارهاست. کار خیر سیره پیامبر اسلام و امامان معصوم است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول