اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

قطعی برق در مناطق سیل‌زده مازندران برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه پایداری شبکه‌های توزیع برق سبب کاهش خسارت در سیل بهشهر شد، گفت: قطعی برق در مناطق سیل‌زده مازندران برطرف شد.

قطعی برق در مناطق سیل‌زده مازندران برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، منوچهر جعفری صبح امروز در جلسه مدیریت بحران که در شهرستان بهشهر انجام شد، با بیان اینکه شرکت توزیع برق مازندران تلاش در رفع بحران در سیل این شهرستان داشت، اظهار داشت: هدف خدمت‌رسانی است و تلاش داریم در جایگاه خدمت مفیدترین و موثرترین خدمات به مردم داده شود.

وی به عملکرد خوب بهره‌برداری و فنی و مهندسی شرکت توزیع برق مازندران در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی اشاره کرد و بیان داشت: قابلیت اطمینان و پایداری شبکه سبب کم‌ترین خسارت در سیل بهشهر شد.

وی ساختار عملکرد شرکت توزیع برق مازندران را ساختاری قوی دانست و یادآور شد: در شرکت توزیع برق مازندران بستر کار برای مقابله با حوادث به ویژه ترمیم و بازسازی و بازگرداندن وضعیت شبکه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن به حالت عادی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به وقوع بحران‌های مختلف ناشی از حوادث طبیعی در سال‌های اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم مازندران زمستان سرد سال 86 ناشی از قطع گاز و طوفان 7 مهر ماه 87 که بخش اعظمی از شهرهای مرکزی و 200 روستا در برگرفته بود را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند.

جعفری شرکت توزیع برق مازندران را از دستگاه‌های پیشگام خدمت‌رسان در سیل شرق مازندران عنوان کرد و افزود: 12 ساعت بعد از وقوع سیل تمام مشترکان بهشهر برق‌دار شدند.

وی بر ضرورت اتصال برق در ساعات مختلف شبانه‌روزی تاکید کرد و یادآور شد: برق تمامی چاه‌های آب منطقه سیل‌زده بهشهر در ساعات اولیه وقوع سیل تامین شد، ولی مشکلات وجود گل و لای سبب عدم استفاده آب چاه‌ها شده بود که آب مورد نیاز مردم به طریق گوناگون تامین شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه دو انبار بحران در شهرستان‌های آمل و بهشهر مورد نیاز اصلی ما است، اظهار داشت: ضرورت دارد حداقل نیازهای اولیه در انبار بحران برای شهرهای حادثه‌خیز فراهم شود.

به گفته وی در سیل اخیر یک میلیارد و 880 میلیون ریال به تاسیسات توزیع برق مازندران خسارت وارد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق مازندران نیز در این جلسه از آمادگی کامل نیروهای فنی و عملیاتی برای مقابله با حوادث مختلف طبیعی در استان خبر داد و گفت: انجام مانورها سبب آمادگی بسیار خوب مجموعه این شرکت در مواقع حساس شده است و جلوی موازی کاری‌ها گرفته شده و هم اکنون به عنوان دستگاه اجرایی آماده و پیشتاز در خدمت‌رسانی در زمان بحران محسوب می‌شویم. 

محمود رضا سماکوش تجهیزات سخت‌افزاری را در شرکت توزیع برق مازندران برای خدمت‌رسانی مناسب دانست و بیان داشت: وجود سه دستگاه دیزل نیمه‌سنگین کمک خوبی به ما می‌کند و لوازم و تجهیزات مورد نیاز نیز به موقع تهیه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قطع برق در زمان حادثه‌هایی همچون سیل و زلزله موجب کاهش کشته‌ها می‌شود، ابراز داشت: در زمان بحران، خودروهای شاسی بلند نیاز اصلی این شرکت است که باید در برنامه کاری و اولویت‌های اصلی قرار گیرد.

مدیر امور توزیع برق بهشهر نیز حضور همکاران و تلاش بی‌وقفه آنها را در حادثه سیل شرق مازندران ستود و عملکرد بسیار خوب و نظارت دقیق در اجرای پروژه‌ها را از دلایل بروز کمترین خسارت در سیل دانست.

محمدعلی امینی افزود: در شرایط بحرانی آمادگی بسیار خوبی داریم و مجموعه توزیع برق مازندران در سیل 22 مهر امسال نیز پیشتاز خدمت‌رسانی بود تا جایی که پا به پای هلال احمر پیش رفتیم.

وی از هیئت تصمیم‌گیری شرکت توزیع برق مازندران به عنوان هیئتی توانمند و مصمم یاد کرد و ادامه داد: برق زیر ساخت اصلی و پایه و اساس خدمات محسوب می‌شود و بدون برق زندگی غیرممکن است.

معاون بهره‌برداری امور توزیع بهشهر نیز از عملکرد بسیار خوب دلسوزان توزیع برق مازندران قدردانی کرد و گفت: در سیل بهشهر به 10 منطقه شهری، سه منطقه روستایی و 200 واحد مسکونی 100 درصد خسارت وارد شد و 100 واحد مسکونی نیز بین 50 تا 100 درصد خسارت دیدند.

مقدسی رستمی افزود: در سیل بهشهر 12 اصله پایه برق، سه دستگاه تابلو و یک دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه پست زمینی و چند دستگاه لوازم اندازه‌گیری و کابل سرویس آسیب جدی وارد شد.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول