اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر مطرح کرد

تغییر مسیر تاسیسات از رودخانه‌های سیل‌گیر مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر از تمام دستگاه‌های خدماتی این شهرستان خواست تا نسبت به تغییر مسیر تاسیسات خود از حاشیه رودخانه‌ها اقدام کنند.

تغییر مسیر تاسیسات از رودخانه‌های سیل‌گیر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان که به‌منظور ارائه گزارش دستگاه‌های عضو این شورا در حادثه سیل اخیر بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت کار جمعی در ارتباط با اسکان و رسیدگی به امور آسیب‌دیدگان، جمع‌آوری گل و لای، زباله‌ها و نخاله‌های حاصل از سیلاب از منازل و معابر خوب بوده و تا روزهای آینده 25 واحد مسکونی باقی مانده پاکسازی می‌شوند.

وی همچنین از شستشوی خیابان‌ها پس از پاکسازی کامل معابر اصلی و فرعی و منازل، برنامه‌ریزی برای تعریض دهانه رودخانه‌ها، آغاز عملیات پاکسازی دهانه پل‌ها، تامین سوخت ماشین‌های دیزلی و صدور پروانه رایگان برای ملک‌های حریم شهر خبر داد.

نماینده دولت در بهشهر با اشاره به از بین‌رفتن برخی تاسیسات زیربنایی که در مسیر رودخانه‌ها قرار داشتند از مسئولان شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات خواست تا برنامه‌ای برای تغییر مسیر تاسیسات خود از حاشیه رودخانه‌ها داشته باشند.

البرزی از اداره ثبت اسناد و احوال هم خواست تا مشکلات آن‌ دسته از همشهریانی که مدارک و اسناد خود را در حادثه سیل از دست دادند، برطرف کنند.

* بکارگیری 3000 بسیجی و امدادرسانی به 815 خانوار

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهشهر هم از فراخوان و بکارگیری 3 هزار و 160 بسیجی و امدادرسانی به 815 خانوار گفت و اینکه هشت دستگاه خودروی سنگین هم از سوی بسیج سازندگی استان برای امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان، اعزام شد.

محمد نجفی تصریح کرد: هم‌اکنون کمک به آسیب‌دیدگان سیل به‌صورت داوطلبی است و همه نیروهای فراخوان شده به کارهای روزمره خود بازگشتند.

* خسارت 18.5 میلیارد تومانی به تاسیسات زیربنایی شهری

 

قاسم جعفری شهردار بهشهر هم از خسارت 18.5 میلیارد تومانی به تاسیسات زیربنایی شهری خبر داد و گفت: سیل، هزینه‌های سنگینی را به شهرداری وارد کرد.

وی همچنین اشاره‌ای به هزینه‌های جاری و روزانه 6 تا 7 میلیون تومانی شهرداری داشت.

به گزارش فارس، در حال حاضر همه نیروهای امدادی در مناطق سیل‌زده به‌صورت داوطلبی حضور دارند که می‌توان به یک تیم 70 نفره از لشگر 30 پیاده گرگان، نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی بهشهر اشاره کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول