اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر مازندران خبر داد

امدادرسانی به یک هزار خانوار سیل‌زده بهشهری

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به یک هزار خانوار سیل‌زده بهشهری توسط جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

امدادرسانی به یک هزار خانوار سیل‌زده بهشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، سیف‌الله صادقیان بیان داشت: در پی جاری شدن سیل در شهر بهشهر و خسارات سنگینی که به منزل مسکونی و اثاثیه بسیاری از شهروندان این شهر وارد شد در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مقرر شد که برای کمک به سیل‌زدگان و تامین بخشی از نیازمندی‌های ضروری آنها پایگاه‌ها و صندوق‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های شهروندان نوع‌دوست استان در میدان‌های تمامی شهرهای استان استقرار یابند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از استقرار صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان بهشهری در میدان‌های شهر های استان خبرداد.

وی متذکر شد: این صندوق‌ها از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان به مردم سیل‌زده بهشهری است.

صادقیان اذعان داشت: عوامل امدادی استان تا عادی شدن جریان زندگی در مناطق آسیب‌دیده حضور فعال دارند و همان گونه که مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق آسیب‌دیده اعلام کردند به منظور تامین مایحتاج اولیه و ضروری حادثه‌دیدگان هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول