اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران

بدون حمایت نفت، ورزش گچساران تعطیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: اگر حمایت و همکاری شرکت نفت گچساران نباشد، ورزش این شهرستان تعطیل می‌شود.

بدون حمایت نفت، ورزش گچساران تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اسماعیل پناهپوری ظهر امروز در نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که با حضور پیشکسوتان و ورزشکاران این شهرستان در محل سالن کنفرانس شرکت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در طول مدت 36 سالی که در ورزش گچساران خدمتگزار مردم بودم، هیچ مدیرعاملی در شرکت نفت این شهرستان را مانند مدیرعامل فعلی علاقمند و پیگیر ورزش ندیدم.

وی در ادامه افزود: وی با رفاقت و همدلی به مشکلات و درخواست‌های ورزشکاران گوش داده و پیگیر برطرف کردن مشکلات ورزشکاران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: اگر تمامی مناطق نفت‌خیز جنوب را جمع‌بندی کنیم شاید هیچکدام به اندازه گچساران در لیگ‌های برتر، دسته یک، دو و سه نماینده و تیم نداشته باشند.

پناهپوری تصریح کرد: اگر مناطق نفت‌خیز جنوب دارای 10 تیم ورزشی باشد، نفت و گاز گچساران به تنهایی دارای افزون بر 18 تیم ورزشی است.

* عده‌ای در پی کارشکنی با ورزش نفت هستند

وی ابراز داشت: در نهایت تأسف عده‌ای با کارشکنی سعی در ایجاد مانع و مشکل برای ورزش نفت هستند که این اقدام آنها از روی حسادت و رقابت است.

پناهپوری از تعامل خوب مجموعه نفت گچساران با اداره ورزش و جوانان این شهرستان سخن گفت و خطاب به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: جامعه ورزش گچساران قدرشناس زحمات و تلاش‌های بی‌وفقه شما بوده و امیدواریم که همیشه حضور داشته باشید تا ورزش گچساران حمایت شود.

وی متذکر شد: بنده اهل چاپلوسی و تملق نبوده و حقیقت را می‌گویم وقتی کاری صورت گرفته است، عنوان نکردن آن ظلم و بی‌مهری است.

* طی هشت ماه اخیر یک ریال اعتبار برای ورزش گچساران دریافت نکرده‌‌ایم

رئیس ورزش و جوانان گچساران با گلایه از عدم پرداخت اعتبار به ورزش گچساران یادآور شد: بنده به عنوان رئیس ورزش گچساران تا امروز که هشت ماه از سال می‌گذرد یک ریال از اعتبار ورزشی دریافت نکرده‌ام و اگر عقیده مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خلاف این موضوع است، این قضیه را عنوان کند.

پناهپوری با بیان اینکه اگر نفت و گاز گچساران نباشد ما نمی‌توانیم کار کنیم، تأکید کرد: ورزش گچساران با دست خالی به کار خود ادامه می‌دهد و اگر کمک‌ها و حمایت‌های مجموعه شرکت نفت نباشد، ورزش این شهرستان تعطیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس ارتقای داوری یک به ملی و کلاس درجه سه شنای بانوان در گچساران تنها با حمایت شرکت نفت این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول