اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 40 پینگ‌پنگ‌باز

برترین‌های پینگ‌پنگ جام ورزش قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی جام ورزش استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رقابت‌های رده سنی آزاد مشخص شد.‌

برترین‌های پینگ‌پنگ جام ورزش قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جام ورزش با حضور برترین‌های این رشته در قم برگزار شد و طی آن پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در تمام رده‌های سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پیکارهای پینگ‌پنگ جام ورزش به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش موجب شده بود برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات حضور یابند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت پینگ‌پنگ قم، شرکت‌کنندگان تمام رده‌های سنی به صورت آزاد برای کسب مقام‌های برتر رقابت کردند.

رقابت‌‌های پینگ‌پنگ جام ورزش با شرکت بیش از 40 نفر از پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی آزاد (جوانان، امید و بزرگسالان) برگزار شد و نفرات برتر معرفی شده و در حضور مسئولان هیئت پینگ‌پنگ قم تجلیل شدند.

رقابت‌های پینگ‌پنگ جام ورزش قهرمانی استان قم در هفته تربیت بدنی و ورزش در تنها سالن اختصاصی پینگ پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند.

با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌‌پنگ جام ورزش رده‌های سنی آزاد قهرمانی استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها ابتدا به شکل گروهی رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند و نفرات برتر راهی مرحله بعد شدند. 

در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی پینگ‌پنگ جام ورزش استان قم از هر گروه چهار نفر برتر به مرحله دوم راه یافتند و از این مرحله به شکل دوره‌ای برای کسب عناوین برتر مسابقات را ادامه دادند که در نهایت امید نوروزی و حسین دژآهنگ به دیدار نهایی رسیدند و سرانجام در مسابقه پایانی این امید نوروزی بود که موفق به کسب برتری مقابل حریف خود و کسب عنوان قهرمانی شد. در این رقابت‌ها حمید مرادی موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول