اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

افتخارآفرینی ورزشکاران موجب جذب اسپانسرهای ورزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: کسب افتخارات بیشتر و حضور ارزشمند جوانان این استان در مسابقات ملی و بین‌المللی موجب جذب بیشتر اسپانسرهای ورزشی می‌شود.

افتخارآفرینی ورزشکاران موجب جذب اسپانسرهای ورزشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در جمع رؤسا و نایب رئیسان هیئت‎های ورزشی و مدیران کل ورزش و امور جوانان استان گلستان اظهار داشت: باید توجه بیشتری به مسائل و مشکلات ورزشی جوانان شود و از برخی رشته‎هایی که از نظر تاریخی مربوط به کشور ما است حمایت بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ورزش در شرایط کنونی از جمله مسائلی است که باعث مطرح کردن کشور، استان و حتی شهرستان‎ها شود مثلا در شهر کوچک مثل بندرانزلی، موفقیت‌های تیم فوتبال موجب معروف شدن این شهر در سطح کشور شده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام در تمام زمینه‎ها حرف برای گفتن دارد خاطر نشان کرد: در دین اسلام به ورزش توجه ویژه‌ای شده است و موجب شده ورزش از جایگاه شایسته‎ای برخوردار شود.

نورمفیدی با بیان اینکه به ورزش باید به عنوان یک فریضه نگاه شود اذعان داشت: در این دنیا جز با یاد خدا هیچ چیزی نمی‎تواند به انسان آرامش واقعی دهد.

وی ادامه داد: ثروت، مقام، قدرت و حتی علم نمی‎تواند آرامش انسان را تامین و تکیه‎گاه مطمئن باشد.

 

دیدار رؤسای هیئتهای ورزشی با نماینده ولی فقیه در گلستان

 

 

 

دیدار رؤسای هیئت‌های ورزشی با نماینده ولی فقیه در گلستان

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به نقش ورزش در آرامش جسم و روح اضافه کرد: ورزش از این جهت که موجب تقویت جسم و روح می‌شود یک فریضه است لذا همه باید برای توسعه آن تلاش کنند.

نورمفیدی با بیان ضرورت حمایت از تیم‌های ورزشی تصریح کرد: برخی از استان‎ها به لحاظ صنعتی بودن می‎توانند پشتیبان مالی خوبی برای ورزش باشند اما گلستان تقریبا یک استان کشاورزی است و این مشکل برای تیم‌های ورزشی‌اش وجود دارد که باید از طریق دستگاه‌های استان حمایت شوند.

وی ادامه داد: ورزش استان گلستان در مقایسه با گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است اما انتظار می‌رود برای رسیدن به موفقیت‌ها و قله‌ها گام‌های بزرگ‌تری برداشته شود.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رابطه موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها با انگیزه حمایت اسپانسرهای ورزشی گفت: باید هیئت‌های ورزشی استان تلاش بیشتری کنند و موفقیت‌های بیشتری در عرصه ملی و بین‌المللی به دست آورند تا اسپانسر‌ها هم رغبت بیشتری برای حمایت از ورزش استان داشته باشند.

نورمفیدی در پایان ضمن تشکر از حضور ارزشمند جوانان این مرز و بوم در مسابقات بین‌المللی، رعایت اخلاق اسلامی و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این مسابقات موجب اقتدار بیشتر کشور خواند.

وی همچنین با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: امام محمد باقر(ع) توجه‌ ویژه‌ای به مسائل اخلاقی و رعایت ادب در جامعه داشت.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام بهترین سرمشق‌ها و الگوها را داریم گفت: جامعه اسلامی باید اخلاق و ادب را از بزرگان دینی و ائمه‌اطهار خود سرمشق بگیرد.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول