اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان:

فضای ورزشی کوهبنان بالاتر از استاندارد ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت:‌ این شهرستان ‌توانسته‌ در زمینه فضای ورزشی بالاتر از استاندارد ملی قرار گیرد.

فضای ورزشی کوهبنان بالاتر از استاندارد ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان رضا رفیع‌زاده شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهرستان اظهار داشت: با توجه ویژه دولت در ارائه خدمات مطلوب به ورزشکارن و قهرمان مسابقات جهانی و المپیک هیئت‌های ورزشی کوهبنان ‌در تخصص‌های مختلف در 20 رشته ورزشی‌ فعالیت دارند‌.

وی بیان داشت: با توجه به کمبود نیروی متخصص در حال حاضر جوانان علاقمند ‌و ورزش‌دوست کوهبنان در رشته‌های مختلف ورزشی فعال هستند و این شهرستان ‌توانسته‌ در زمینه فضای ورزشی بالاتر از استاندارد ملی قرار گیرد.

رفیع‌زاده عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین سرانه ورزشی در استان پهناور کرمان ‌از آن شهرستان کوهبنان است که امید می‌رود با تلاش جوانان این خطه بتوانیم با پرورش استعدادهای ویژه در آینده شاهد کسب رتبه‌های بیشتر ورزشی در استان و کشور باشیم.

ایمان محمد‌آبادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان نیز با اشاره به فرارسیدن عید قربان و دهه ولایت اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری شب شعر و خطبه‌خوانی‌ و برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر‌ است.

وی گفت: همچنین گلباران قبور مطهر شهدا توسط هنرمندان‌، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به منظور افزایش بصیرت و آگاهی قشر جوان، برپایی نمایشگاه کتاب‌، تجلیل از هنرمندان سادات و ‌... برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ این جشن با تجلیل از برترین‌های ورزش شهرستان کوهبنان، اجرای حرکات شاد و متنوع ورزشی همراه بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول