اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

صبا پرچمدار اخلاق در ورزش باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به ضرورت ارائه بازی‌های تماشاگر پسند از سوی تیم صبا گفت: تیم فوتبال صبا باید الگوی اخلاقی ورزش کشور باشد.

صبا پرچمدار اخلاق در ورزش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبا با اشاره به عملکرد تیم فوتبال صبا در چند هفته سپری شده از لیگ اظهار کرد: تیم صبا باید تلاش کند تا با ارائه بازی‌های تهاجمی و تماشاگر پسند چهره واقعی خود را به نمایش بگذارد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده به نقش مؤثر مدیرعامل باشگاه در پیشرفت‌های تیم اشاره و اظهار کرد: مدیرعامل بال اجرایی هیئت مدیره برای اجرایی کردن طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است و وظیفه اصلی آن هماهنگی اجزای مختلف تیم برای بهره‌وری بالا و کسب نتایج بهتر است.

استاندار قم ضرورت توجه به فعالیت‌های فرهنگی در برنامه‌های باشگاه را یادآور شد و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و به ویژه تیم فوتبال صبا به عنوان نماینده قم باید الگویی شایسته برای دیگر تیم‌ها و به عبارتی باید پرچمدار اخلاق در ورزش کشور باشد.

در این جلسه سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان اینکه از ظرفیت‌های تیم آگاهی یافته‌ام خاطر نشان کرد: دو بازی نخست صرف کسب اطلاعات بیشتر از ظرفیت‌های تیم شد.

وی با اشاره به حضور استاندار در دیدار تیم صبا با سپاهان اصفهان اظهار کرد: حضور مسئولان و مدیران استان موجب دلگرمی بازیکنان و کادر فنی تیم صبا خواهد شد و سعی خواهیم کرد با بازی خوب و جوانمردانه، مردم و مسئولان را به ورزشگاه بکشانیم.

عبدالصمد مرفاوی افزود: آینده تیم صبا روشن است چرا که این تیم، تیمی جوان و با انگیزه است و با استفاده از برنامه‌ریزی‌های مناسب به دنبال ارتقای جایگاه تیم هستیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول