اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: توسعه و تقویت ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی منطقه از اولویت‌های پارس جنوبی است.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی مقاتلی بعد از ظهر امروز در آئین برگزاری همایش پیاده‌روی همگانی کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی اظهار داشت: جمعیت بالای نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی است و توجه به نیازهای کارکنان از مسائلی بوده که مدیریت پارس جنوبی مورد توجه قرار داده است.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان به بالا بردن بازدهی و بهره‌وری منابع انسانی کمک شایانی می‌کند و ورزش یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بهبود روحیه کارکنان است.

مقاتلی ادامه داد: هفته تربیت بدنی و ورزش امسال آغاز شروع فعالیت‌های جدید در عرصه ورزش‌های همگانی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواهد بود و در َآینده نزدیک به ‌صورت ماهانه با برنامه‌ریزی گسترده شاهد انجام فعالیت‌های مشابه ورزشی به‌ صورت همگانی در رشته‌های مختلف خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی انسان اضافه کرد: ورزش علاوه بر آنکه بر سلامتی جسم افراد تاثیرگذار است، می‌تواند حلقه‌ای باشد در ارتباط مخلوق با خالق خود که در سلامتی روحی افراد نیز تاثیرات شگرفی دارد و در کمال و تعالی انسان نقش مهمی ایفا می‌کند.

این مسئول گفت: توسعه و تقویت ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی منطقه پارس جنوبی از عوامل مؤثر در گسترش فعالیت‌های ورزشی بوده و مدیریت خدمات شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی این مهم را با جدیت در دستور کار خویش قرار داده است.

بر اساس گزارش فارس، همایش پیاه‌روی همگانی کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با شعار «ورزش، سلامت، دانایی» بعد از ظهر امروز به مسافت سه کیلومتر و از محل ساختمان شهید تندگویان تا ساحل خلیج فارس با حضور گسترده کارکنان برگزار شد.

در پایان این مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول