اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 161 امتیاز

نوشهر قهرمان ورزش‌های آبی بانوان ارگان‌های دریایی شد

خبرگزاری فارس: تیم منتخب سازمان بنادر و دریانوردی نوشهر مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات ورزش‌های آبی بانوان ارگان‌های دریایی کشور را از آن خود کرد.

نوشهر قهرمان ورزش‌های آبی بانوان ارگان‌های دریایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در بندر نوشهر، در این دوره از مسابقات که در دو رشته شنا و قایقرانی در  بندر نوشهر برگزار شد تیم منتخب سازمان بنادر و دریانوردی با کسب 161 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

بر اساس این گزارش، تیم‌های شرکت خدمات دریایی و بندری افق و شرکت نفت فلات قاره با کسب 133 و 70 امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در سومین دوره مسابقات ورزش‌های آبی بانوان ارگان‌های دریایی کشور که از اول تا سوم آبان ماه در بندر نوشهر برگزار شد در رشته ورزشی شنا تیم‌های سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت نفت فلات قاره و شرکت خدمات دریایی و بندری افق به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رشته ورزشی قایقرانی، تیم‌های سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت خدمات دریایی و بندری افق و مرکز آموزش دریایی لوتوس نوشهر به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

به گزارش فارس، سومین دوره مسابقات ورزش‌های آبی بانوان ارگان‌های دریایی کشور به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی و با مشارکت این اداره کل و همکاری ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات بندری و دریایی و فدراسیون‌های ذیربط با هدف ایجاد روحیه همکاری بیشتر بین کارکنان ارگان‌های دریایی برای افزایش توان و شادابی این کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول