اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام ‌خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری از ادامه برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه دارد

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال نیز همزمان با سراسر کشور و به منظور کمک به افراد نیازمند ‌جامعه، در سه روز برگزار می‌شود، چهارشنبه در تمامی مدارس استان برگزار شد، امروز در تمام پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی و فردا نیز در مصلای بزرگ امام ‌خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تعداد مدارسی که پایگاه‌های امدادی در آن مستقر است را حدود 2 هزار واحد آموزشی دانست و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت ‌گرفته امسال قرار است کمک‌های جمع‌آوری شده در خود مدارس و با کمک مسئولان مدارس بین دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد توزیع شود. 

رستگار با اشاره به تعداد دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد گفت: حدود 8 هزار و 515 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در تمام مقاطع زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد دانشجویان و طلاب دینی زیرپوشش این کمیته هزار و 959 نفر است.

رستگار در خصوص فعالیت دانش‌آموزان در تابستان سال جاری گفت: امسال 439 دانش‌آموز تحت پوشش این اداره‌کل به اردوهای برون استانی اعزام شدند که از این تعداد 316 نفر پسر و 177 نفر دختر بودند که به استان‌های همدان، مشهد، شیراز و کرمانشاه اعزام شدند.

وی از آغاز به کار سه خوابگاه شبانه‌روزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و گفت: این سه خوابگاه با ظرفیت پذیرش 250 دانش‌آموز دختر و پسر در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و کوهرنگ آغاز به کار کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این خوابگاه‌ها دانش‌آموزان از برنامه‌های ملی و مذهبی، تقویت بنیه تحصیلی و مشاوره بهره‌مند می‌شوند.

رستگار افزود: زنگ عاطفه‌ها دیروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی به صورت نمادین در دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد نواخته شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول