اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

پنج‌شنبه برای شهرداری‌های اصفهان تعطیل نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری سازمانی خدمت‌رسان است و شهرداری‌های مناطق چهارده‌گانه اصفهان از اجرای طرح تعطیلی در روز‌های پنج‌شنبه مستثنی هستند.

پنج‌شنبه برای شهرداری‌های اصفهان تعطیل نیست

کریم داوودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آلودگی هوای اصفهان تنها دلیل اجرای طرح تعطیلی این کلان‌شهر در روز‌های پنج‌شنبه نیست، اظهار کرد: به نظر می‌رسد که مسئولان استان عوامل و پارامتر‌های مختلفی را برای تهیه و اجرای طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه در نظر گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت شهرداری‌ها در سطح شهر مبتنی بر نیاز‌های مردم است، ادامه داد: در حال حاضر بانک‌ها و شهرداری‌ها در مصوبه استانداری برای تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه مستثنی شده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولان شهری همواره درصدد ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان هستند، تصریح کرد: شهرداری سازمانی خدمت‌رسان است و شهرداری‌های مناطق چهارده‌گانه اصفهان از اجرای طرح تعطیلی در روز‌های پنج‌شنبه مستثنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری موظف به اجرای تمام مصوبات شورای شهر است، اضافه کرد: تعطیلی شهرداری اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه باید با مصوبه شورای شهر همراه باشد و در صورتی که لایحه‌ای از سوی شهرداری مبنی بر تعطیل شدن در روز‌های پنج‌شنبه به شورای شهر ارائه شود، اعضای شورا نسبت به تصویب یا تصویب نشدن این لایحه اقدام می‌کنند.

داوودی با بیان اینکه اما در حال حاضر پنج‌شنبه‌ها برای هیچ یک از مجموعه‌های شهرداری در اصفهان تعطیل نیست، تاکید کرد: روز‌هایی که سکون هوا در اصفهان وجود داشته باشد میزان آلاینده‌های جوی نیز در این کلان‌شهر بیشتر است و مشخص نیست که سکون هوای اصفهان در ابتدا یا پایان هفته وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول