اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری

ساعات کار ادارات بوشهر در نیمه دوم سال مشخص شد/ پنج‌شنبه‌ها فعلا تعطیل نیست

خبرگزاری فارس: با اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان در نیمه دوم سال مشخص شد و برخلاف نیمه نخست سال فعلا ادارات و دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها دایر خواهند بود.

ساعات کار ادارات بوشهر در نیمه دوم سال مشخص شد/ پنج‌شنبه‌ها فعلا تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر از ابتدای تیر ماه امسال به دستور استاندار بوشهر و با توجه به شرایط آب و هوایی، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به جز بانک‌ها در روزهای پنجشنبه تعطیل بودند و در مصوبه شورای اداری مقرر شده بود که تا پایان شهریور ماه روزهای پنجشنبه ادارات تعطیل باشند.

با پایان یافتن شهریور ماه و تغییر استاندار بوشهر، مدتی گذشت تا استانداری بوشهر در این مورد تصمیم‌گیری کند تا اینکه امروز در نامه‌ای به ادارات کل و سازمان‌های مختلف اعلام کرد که تمام ادارات در روزهای پنجشنبه دایر خواهند بود.

در همین حال استاندار بوشهر در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار این شده که با توجه به وضعیت آب و هوایی بوشهر، تعطیلی پنجشنبه‌ها تا پایان آبان ماه تمدید شود که هنوز معاون اول جوابی به این نامه نداده است.

بر این اساس فردا ادارات بوشهر باز خواهند بود اما ساعت کاری روزهای پنجشنبه با دیگر روزها متفاوت است.

بر اساس نامه استانداری بوشهر ادارات استان بوشهر از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14.30 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 7 تا 13.30 دایر خواهند بود.

ساعت کاری بانک‌ها نیز همچون گذشته است و تغییر نخواهد کرد.

در روزهای اخیر کارمندان دولت به دلیل مشخص نبودن تعطیلی پنجشنبه‌ها، بارها و بارها موضوع را از سوی رسانه‌ها پیگیری کرده بودند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول