اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

45 درصد تسهیلات مشاغل خانگی خوزستان جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در حال حاضر 45 درصد از تعهد در بخش اشتغال خانگی تحقق یافته است که در صورت عملی شدن تعهد بانک کشاورزی و پست بانک، این رقم به حدود 80 درصد می‌رسد.

45 درصد تسهیلات مشاغل خانگی خوزستان جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی با بیان اینکه تاکنون 27 هزار و 312 پرونده در بخش مشاغل خانگی تشکیل شده است، اظهار داشت: برای 27 هزار و 226 پرونده مجوز صادر و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد، 23 هزار و 26 نفر زن و 4 هزار و 286 نفر مرد هستند و  بیش از 11 هزار و 433 نفر نیز توانسته‌اند تسهیلات مشاغل خانگی خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی از اختصاص بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در استان خبر داد و بر ضرورت جذب سهمیه سال گذشته تأکید کرد.

موسوی با اشاره به سهمیه ابلاغ شده به استان در سال جاری گفت: در بخش مشاغل خانگی یک هزار میلیارد ریال و در بخش مشاغل خود اشتغالی 700 میلیارد ریال به استان خوزستان ابلاغ شده است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به تعهد ایجاد اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی در سال جاری اشاره کرد و افزود: تعهد اشتغال استان در سال جاری بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال 131 هزار و 422 شغل است که نزدیک به 24 درصد از این تعهد تاکنون محقق شده است وا میدواریم با توجه به وضعیت خاص استان در نیمه دوم سال، دستگاه‌های اجرایی بتوانند تعهد پیش بینی شده خود در سال‌جاری را محقق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان افزایش جذب تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زود بازده اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 156 طرح با اشتغال 311 فرصت شغلی جدید در بانک‌های عامل به تأیید رسیده است.

وی تسهیلات مصوب برای طرح‌های تأیید شده را از ابتدای سال جاری تاکنون 244 میلیارد و 952 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول