اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سربیشه خبر داد

اعطای 86 فقره وام مشاغل خانگی به مددجویان سربیشه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 86 فقره وام اشتغال‌زایی مشاغل خانگی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

اعطای 86 فقره وام مشاغل خانگی به مددجویان سربیشه

محمد مولایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان سربیشه 3 هزار و 729 خانوار مددجو دارد که مجموع جمعیت این خانوارها 8 هزار و 729 نفر است.

وی با بیان اینکه هر ساله تعدادی از خانوارهای زیرپوشش این نهاد خودکفا می‌شوند، افزود: در سال جاری در شهرستان سربیشه 247 خانوار توانمند‌ شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 86 فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مولایی تصریح کرد: اجرای 25 طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان با اعتباری معادل یک‌میلیارد و 970 میلیون ریال اجرا شده است.

وی از زیر‌پوشش بودن یک‌هزار و 304 دانش‌آموز و دانشجو در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 160 نفر دانش‌آموز و 144 نفر دانشجو هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه اظهار کرد: همچنین 32 دانش‌آموز دختر و 14 دانش‌آموز پسر را به اردوی کشوری در سال جاری اعزام کردیم.

مولایی از بافت 122 تخته فرش به متراژ 818 متر مربع توسط بافندگان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی سربیشه طی سال جاری خبر داد و افزود: ارزش ریالی فرش‌های بافته شده 2 میلیارد و 693 میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی با اشاره به صدقات جمع‌آوری شده در شهرستان سربیشه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 555 میلیون و 675 هزار ریال در کمیته امداد شهرستان سربیشه جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه با بیان اینکه میانگین صدقات جمع‌آوری شده در هر ماه بالغ بر 92 میلیون ریال است، افزود: تعداد صندوق‌های صدقه در این شهرستان 6 هزار و 109 صندوق است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول