اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه

کاراته‌کای قزوینی راهی فرانسه می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از حضور بهمن عسگری، کاراته‌کای قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کاراته جهان در فرانسه خبر داد.

کاراته‌کای قزوینی راهی فرانسه می‌شود

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در جریان برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی، عسگری توانست نظر کادر فنی را جلب کند و به عنوان یکی از کاراته‌کاهای تیم ملی کشورمان جواز حضور در مسابقات جهانی کاراته را کسب کند.

وی عنوان کرد: بهمن عسگری در بیش از هشت اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و همین امر موجب شد تا این کاراته‌کای ارزنده استان در وزن 75- کیلوگرم خود را در ترکیب تیم ملی تثبیت کند.

داوری عنوان کرد: عسگری به همراه چهار ملی‌پوش دیگر از جمله امیر مهدی‌زاده، سعید احمدی، علی فداکار و ذبیح‌الله پورشکیب نفرات بخش کاراته انفرادی تیم ملی کشورمان را در مسابقات جهانی تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت کاراته استان یادآور شد: بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در حالی در روزهای اول تا پنجم آذرماه در شهر پاریس فرانسه برگزار می شود که کاراته‌کاهای ایرانی در دو بخش کاتا و کومیته مردان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به توانایی‌های بالا و منحصر به فرد عسگری این کاراته‌کای ارزنده استان قزوین گفت: این ورزشکار شایسته در ویترین افتخارات خود کسب مدال در مسابقات جهانی بزرگسالان را کم دارد که امیدواریم با گرفتن مدال این رقابت‌ها افتخارات ورزشی خود را در رده‌های سنی مختلف تکمیل کند.

داوری عنوان کرد: این کاراته‌کای شایسته عنوان قهرمانی مسابقات سال 2009 جوانان جهان در مراکش را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: قهرمانی امیدهای جهان و کسب مدال زرین طلا در سال 2011 در کشور مالزی از دیگر افتخارات این ملی‌پوش قزوینی است.

داوری با اشاره به اینکه عسگری مدال برنز قهرمانی 2008 آسیا در کشور چین را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، اظهار امیدواری کرد: این کاراته‌کای ارزنده بتواند با گرفتن مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی روند روبه رشد خود را در رقابت‌های جهانی تکمیل کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول