اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته فارس:

فارس میزبان کلاس ارتقای داوری کاراته می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان فارس گفت: استان فارس میزبان کلاس ارتقای داوری کاراته می‌شود.

فارس میزبان کلاس ارتقای داوری کاراته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته استان فارس، محمدجواد شلتوک‌کار اظهار داشت: استان فارس در نیمه دوم آذر ماه امسال میزبان یک‌دوره استاژ و کلاس بازآموزی و آزمون ارتقای داوری کاراته تا درجه RA است.

دبیر هیئت کاراته استان فارس گفت: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران، فارس مانند سال گذشته نخستین استانی است که پس از اعلام و اعمال تغییرات جدید در قوانین داوری، برگزارکننده استاژ و کلاس بازآموزی و آزمون ارتقای داوری در کشور است.

وی ادامه داد: با مکاتبات و ارتباطاتی که با کمیته داوران فدارسیون کاراته انجام شده تغییراتی که قرار است بعد از مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه اعمال شود را به صورت جزوات مدونی گردآوری کرده‌ایم.

شلتوک‌کار بیان کرد: بنا داریم این تغییرات را قبل از برگزاری کلاس ارتقاء در دو استاژ استانی به اطلاع داوران این استان برسانیم تا این داوران با تسلط کامل بر مقررات جدید در کلاس آذر ماه شرکت کنند.

این داور بین‌المللی کاراته استان فارس افزود: از این پس و بر اساس سیاست‌های حاکم بر کمیته داوران فدراسیون کاراته، عملکرد داوران استان فارس آنالیز می‌شود زیرا از این پس عدم فعالیت هرکدام از داوران در طول یک‌سال به منزله ابطال درجه داوری آنهاست.

شلتوک‌کار افزود: هیئت کاراته استان فارس توجه ویژه‌ای به مبحث آموزش دارد و از همین رو مکاتباتی با فدراسیون کاراته و اداره کل وزش و جوانان فارس انجام داده‌ایم تا در یکی دو ماه آینده کلاس تئوری مربی‌گری را در دور درجه A و B برگزار کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: کلاس‌های عملی مربی‌گری در این دو سطح در نیمه نخست بهمن ماه سال جاری و با حضور مربیان تیم ملی و مدرسان فدراسیون در استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول