اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم خبر داد

ثبت دو پیروزی برای کاراته قم در لیگ نوجوانان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان استان قم گفت: در دومین هفته لیگ نوجوانان کشور عملکرد بسیار خوبی داشتیم و کاراته‌کاهای قمی خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کردند.

ثبت دو پیروزی برای کاراته قم در لیگ نوجوانان

محمد سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ تصریح کرد: درخشش کاراته‌کاهای تیم شهید بیطرفان قم در لیگ جوانه‌های کاراته باشگاه‌های کشور این هفته در حالی صورت گرفت که تیم تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده بود و اعضای تیم شناخت خوبی از رقیب داشتند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان مسابقات دومین هفته از دور رفت پیکارهای لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه‌ در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید.

سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان استان قم با بیان اینکه رقابت‌های این هفته با درخشش و خودنمایی تیم شهید بیطرفان قم همراه بود افزود: تیم پرتوان و آینده‌دار کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم در حالی این هفته موفق ظاهر شد که در هفته اول این مسابقات که هفتم مهر ماه در همین سالن برگزار شده بود به نماینده اصفهان باخته بود.

وی تصریح کرد: در فاصله موجود تا دیدارهای هفته دوم از نظر روحی کارهای زیادی با نفرات تیم داشتیم و تمرینات هم با نظم و برنامه‌‌ریزی بسیار خوب برگزار شد تا اینکه توانستیم باخت 23 بر 6 هفته نخست مقابل تیم شوتوکان اصفهان را در هفته دوم جبران کنیم.

سلطانی عنوان داشت: در این هفته تیم کاراته‌ نوجوانان شهید بیطرفان قم مقابل تیم‌های شوکوکای یونیون تهران‌، سپاه روح‌الله مرکزی و آرش ماکو که هر سه تیم از مدعیان قهرمانی این فصل به شمار می‌روند، با قدرت به میدان رفت.

وی یادآور شد: تیم شهید بیطرفان قم در گام نخست و در جدال با تیم شوکوکای یونیون تهران با اقتدار و با حساب 21 بر 7 برنده شد و با روحیه‌ای بسیار خوب در دومین مسابقه خود به مصاف تیم سپاه روح‌الله مرکزی رفت و این بازی را هم با برد پشت سر گذاشت.

سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان استان قم با تاکید بر اینکه نماینده مرکزی حریف سرسختی بود، افزود: تیم بیطرفان قم در جدال با تیم سپاه روح‌الله مرکزی با وجود پیروزی در بخش کومیته به علت باخت در قسمت کاتا نتیجه مجموع را با حساب نزدیک 16 بر 11 واگذار کرد.

وی خاطر نشان کرد: تیم شهید بیطرفان در دور چهارم با یاران بی‌ادعای خود مقابل تیم کاراته نوجوانان آرش ماکو ارومیه قرار گرفت که در بخش کومیته به برتری 11 بر 8 رسید و در بخش کاتا به دلیل عدم حضور تیم کاتای آرش ماکو، مسابقه در این بخش به هفته بعد موکول شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول