اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

مهدی‌زاده به کاراته قهرمانی جهان اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: امیر مهدی‌زاده به عنوان تنها نماینده کاراته قم به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام می‌شود.

مهدی‌زاده به کاراته قهرمانی جهان اعزام می‌شود

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در فاصله کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات کاراته قهرمانی جهان در کشور فرانسه، امیر مهدی‌زاده در اردوی تیم ملی پا به پای سایر ملی‌پوشان آماده درخشش در این رقابت‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت مهدی‌زاده در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان بسیار خوب است و این کاراته‌کای ارزنده در وزن منهای 60 کیلوگرم یکی از امیدهای تیم اعزامی کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن روی سکو خواهد بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم با بیان اینکه برنامه پیکارهای بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان اعلام شده است، افزود: مسابقات کاراته قهرمانی جهان در شرایطی روزهای اول تا پنجم آذر ماه در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود که کاراته‌کاهای کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته به مصاف حریفان می‌روند.

وی بیان کرد: مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته مردان قهرمانی جهان عصر روز نخست برگزار می‌شود و این در حالی است که در این روز پیکارهای بخش کومیته تیمی بانوان و آقایان تا مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

عابدی اضافه کرد: صبح چهارمین روز رقابت‌های جهانی کاراته مردان مبارزات اوزان منهای 60 و 67 کیلوگرم آقایان پیگیری می‌شود تا مدال‌آوران این دو وزن معرفی شوند و امیدواریم در بین برترین‌ها شاهد درخشش امیر مهدی‌زاده باشیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: در آخرین روز بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان روز یکشنبه پنجم آذر مسابقات نیمه نهایی و نهایی کاتا و کومیته تیمی در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود و طبق برنامه فینال کاتای تیم آقایان و فینال کومیته تیمی آقایان انجام خواهد شد و در نهایت با برگزاری مراسم اختتامیه پرونده بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول