اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش در چهار رده سنی

ارمغان بانوان قمی از کاراته شوتوکان کشور 12 مدال رنگارنگ است

خبرگزاری فارس: بانوان قمی با کسب مدال‌های رنگارنگ اوزان مختلف در پیکارهای کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور درخشیدند.

ارمغان بانوان قمی از کاراته شوتوکان کشور 12 مدال رنگارنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور در بخش بانوان با شرکت برترین‌های این سبک از استان‌های مختلف برگزار شد که با درخشش بانوان کاراته‌کای قم همراه بود.

در این مسابقات که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، کاراته‌کاهای قمی در هر چهار رده موفق ظاهر شدند و با کسب مجموع 12 مدال در حالی به کار خود پایان دادند که سهم بانوان کاراته‌کای قمی در توزیع مدال‌ها کاملاً مساوی بود.

تیم اعزامی بانوان هیئت کاراته استان قم در پایان رقابت‌های سبک شوتوکان کاراته قهرمانی بانوان کشور در بندر انزلی موفق به کسب چهار مدال طلا، چهار نشان نقره و چهار مدال برنز شد که چند مدال نیز در بخش کاتا به دست آمد.

در این رقابت‌ها مدال‌های طلای تیم اعزامی کاراته بانوان سبک شوتوکان قم در هر چهار رده سنی در اوزان منهای 42، 50، 53 و 55 کیلوگرم به دست آمد و همچنین از چهار مدال نقره این تیم سه مدال در اوزان منهای 36، 50 و 65 کیلوگرم به دست آمد و یک نقره نیز در بخش کاتا سهم تیم قم بود.

در بین مدال‌های برنز کسب شده توسط بانوان کاراته‌کای قمی نیز سه مدال برنز در اوزان منهای 25، 30 و 33 کیلوگرم حاصل شد و یک برنز نیز در بخش کاتا، رهاورد تیم اعزامی قم بود.

موفقیت تیم 11 نفره قم در پیکارهای سبک شوتوکان بانوان در حالی به دست آمد که هاجر عبادی نماینده داوران قمی سبک شوتوکان در این رقابت‌ها بود و معصومه فرجی به عنوان مربی بخش کاتا و نیره نصیری به عنوان مربی بخش کومیته تیم قم را همراهی می‌کردند.

در این دوره از پیکارها در بخش کومیته نفیسه حیدریان، معصومه منصورنژاد، زهره یداللهی و سمیه شهبازی به چهار مدال طلا دست یافتند و همچنین نگین دریس در قسمت کومیته به همراه زینب رشیدبیگی، گلنار ایرانی و زهرا نصیری در همین بخش صاحب نشان نقره شدند.

چهار نشان برنز نیز توسط هدی جعفری، فاطمه ابراهیمی و مریم فدائیان در بخش کومیته و نگین دریس در بخش کاتا به دست آمد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول