اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته‌کای اصفهانی سبک آزاد تیم ملی کاراته:

مسئولان اصفهانی از کاراته‌کاهای ملی‌پوش حمایت بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای اصفهانی سبک آزاد تیم ملی کاراته گفت: مسئولان اصفهانی از کاراته‌کاهای ملی‌پوش حمایت بیشتری کنند.

مسئولان اصفهانی از کاراته‌کاهای ملی‌پوش حمایت بیشتری کنند

محمود غریب‌نبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های جام جهانی کاراته سبک‌های آزاد در شهر اوزاکای ژاپن برگزار شد که از ایران 13 نفر آقا و هشت نفر خانم در این رقابت‌ها شرکت داشتند که از استان اصفهان نیز من و آقای محمد سلطانی در این مسابقات حضور داشتیم.

وی با بیان اینکه سطح این مسابقات بسیار بالا بود تصریح کرد: ما در سبک کن شین کای کاراته در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتیم که 30 کشور نیز از سراسر جهان در آن حضور داشتند.

کاراته‌کا اصفهانی سبک آزاد تیم ملی کاراته گفت: تیم کاراته ایران در این رقابت‌ها پس از ژاپن توانست عنوان دوم این رقابت‌ها را کسب کند و تایلند نیز پس از ایران در جایگاه سوم ایستاد.

وی با اشاره به رویارویی‌اش با حریفان در این مسابقات تاکید کرد: در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها با حریف ژاپنی برنده پنج دوره مسابقات قهرمانی جهان روبه‌رو شدم که در راند آخر نتیجه را به حریف واگذار کردم و حریف ژاپنی من نیز در پایان توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و به من هم کاپ پنجمی این دوره از مسابقات اهدا شود.

غریب‌نبی در ادامه با بیان اینکه از سال 1384 تاکنون در تیم ملی حضور دارم، افزود: از کاراته استان اصفهان تنها من و آقای سلطانی که از شاگردان من است و به تازگی در تیم ملی حضور دارد فرد دیگری حضور نداشته که با توجه به این موضوع از مسئولان به خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست حمایت بیشتری داریم.

وی ادامه داد: سبک آزاد کاراته استان اصفهان با توجه به اینکه رزمی‌کاران کمتری در آن حضور دارند و همچنین از باشگاه‌های کمتری نیز برخوردار هستند، نتایج بسیار بهتری نسبت به سبک‌های دیگر تاکنون در رقابت‌های کشوری کسب کرده و امیدواریم مسئولین حمایت مالی بیشتری از ورزشکاران این رشته در استان اصفهان بکنند.

کاراته‌کا اصفهانی سبک آزاد تیم ملی کاراته اضافه کرد: در موقع اعزام به مسابقات جهانی ژاپن به دلیل مشکلات مالی تمام اعضای تیم ایران از جیب خودشان نفری یک میلیون پرداخت کردند که اداره ورزش و جوانان هر شهرستان که ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام کرده بودند این مبلغ را تقبل کردند اما تنها ورزشکاران استان اصفهان هنوز این مبلغ را با توجه به قول‌هایی نیز که به ما داده شده بود، هنوز دریافت نکرده‌ایم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت‌هایی که مسئولان از ما به عمل می‌آورند موجب دلگرمیمان شوند تا با حمایت این عزیزان باز هم بتوانیم مقام‌های خوبی برای کاراته استان هم در مسابقات کشوری و هم در رقابت‌های بین‌المللی کسب کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول