اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب:

54 کلاس درس در مدارس گیلانغرب هوشمند‌سازی شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: تاکنون 54 کلاس درس در مدارس شهرستان گیلانغرب هوشمند‌سازی شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری این آمار به 100 کلاس درس برسد.

54 کلاس درس در مدارس گیلانغرب هوشمند‌سازی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: امسال تعداد 9 هزار و 500 دانش‌آموز در سطح 221 آموزشگاه با 539 کلاس درس در سطح شهرستان گیلانغرب مشغول به تحصیل هستند. 

رستمی تصریح کرد: یک میلیارد و دویست میلیون ریال اعتبار برای هوشمند‌سازی مدارس در شهرستان گیلانغرب اختصاص یافته است.

رستمی ادامه داد: تاکنون 54 کلاس درس در مدارس شهرستان گیلانغرب هوشمند‌سازی شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با اختصاص این اعتبار تا پایان امسال این آمار به 100 کلاس درس برسد.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه دولت تعرفه هزینه مصرف انرژی در واحدهای آموزشی و پرورشی وابسته به آموزش و پرورش بر اساس 50 درصد محاسبه خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده گرایش دانش‌آموزان به سمت رشته‌های مهارتی، کارو دانش و فنی‌ وحرفه‌ای در سطح این شهرستان از 29 درصد در سال‌های گذشته امسال به 38 درصد افزایش یافته است.

وی از افزایش هنرستان و کارگاه‌های فنی شهرستان گیلانغرب از 4 به 5 مرکز تا پایان سال خبر داد.

رستمی تجلیل از دانش‌آموزان رتبه زیر 100 کنکور سراسری‌، تامین سوخت زمستانی مورد نیاز مدارس، برگزاری نشست‌های دینی در مدارس‌، تشکیل کارگاه ‌آموزشی غدیرشناسی ویژه مدیران و معاونان مدارس را خواستار شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول