اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند خبر داد

هوشمند‌سازی نظارت تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی الوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند از هوشمند‌سازی نظارت و بازرسی تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی در این شهر و پرداخت الکترونیک کرایه‌ها خبر داد.

هوشمند‌سازی نظارت تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی الوند

مجید معروفی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز با بیان اینکه روزانه 55 هزار نفر از شهروندان الوندی از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های زیر نظارت اتوبوسرانی الوند استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این سازمان با بهره‌گیری از 305 دستگاه تاکسی و 34 دستگاه اتوبوس در هفت مسیر به‌ طور متوسط روزانه 55 هزار نفر را جابه‌جا می‌کند.

وی ادامه داد: مسیرهای حمل و نقل تاکسی‌ها و اتوبوس‌های الوند شامل خطوط داخلی شهر الوند، الوند به قزوین، الوند به محمدیه و همچنین الوند به مقصدهای نصرت آباد، شهرک صنعتی لیا، روستای کمال آباد و روستای حسن آباد است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند عنوان کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی و گسترش ارائه خدمات به شهروندان، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی الوند در سال جاری پروژه‌هایی از جمله نوسازی، بازسازی و تجهیز 18 دستگاه از اتوبوس‌ها و جایگزینی 9 دستگاه اتوبوس نو و کولردار با اتوبوس‌های فرسوده‌ی خط الوند به قزوین را اجرا خواهد کرد.

معروفی در خصوص اتوبوس‌های جدید جایگزین اتوبوس‌های کهنه مسیر الوند به قزوین تصریح کرد: این جایگزینی هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 335 میلیون تومان و نوسازی و بازسازی 18 دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده نیز هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان دارد.

وی از آغاز طرح مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر الوند خبر داد و ابراز کرد: برای نخستین بار از ابتدای سال جاری، هم‌زمان با رشد و توسعه‌ شهر، به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت امور حمل و نقل و ترافیک و با هدف روان‌سازی ترافیک شهری، این طرح مطالعاتی آغاز شده و اعتباری بالغ بر 193 میلیون تومان برای این طرح پیش‌بینی شده که با استناد به نتایج این مطالعات، برنامه‌ 20 ساله برای ترافیک و حمل و نقل شهر الوند تدوین می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند در ادامه خاطرنشان کرد: به زودی و برای نخستین بار در کشور، مدیریت همه ناوگان تاکسی شهر الوند هوشمندسازی شده و پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

معروفی در خصوص طرح هوشمندسازی حمل و نقل تصریح کرد: با اجرای این طرح، نظارت و استفاده‌ از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بهینه و هوشمند شده و نظارت و بازرسی به صورت الکترونیکی و مکانیزه انجام می‌شود و شهروندان محترم نیز می‌توانند در پرداخت کرایه‌ها به صورت پول نقد، از کارت‌های ویژه‌ پرداخت کرایه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول