اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

هوشمندسازی 2000 مدرسه در مازندران/ 90 درصد دانش‌آموزان حافظ «آیت‌الکرسی»

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 2 هزار مدرسه مازندران هوشمندسازی شود.

هوشمندسازی 2000 مدرسه در مازندران/ 90 درصد دانش‌آموزان حافظ «آیت‌الکرسی»

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی امیری ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز فرزندان شاهد و ایثارگر که در مدارس مازندران تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: حدود 20 هزار فرزندان شاهد و ایثارگر مازندرانی در مدارس مازندران تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به تغییر رویکرد نظام آموزشی بعد از 33 سال اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون، امسال در اجرای طرح تحول بنیادین، رویکرد نظام آموزش و پرورش کشور به سمت فرهنگ اسلامی سوق داده شده است.

این مسئول، اجرای طرح هوشمندسازی مدارس را از تحولات بنیادین در نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون یک‌هزار و 500 مدرسه دولتی مازندران هوشمندسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح 3-3-6 اولویت هوشمندسازی پایه ششم ابتدایی است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 2 هزار مدرسه مازندران هوشمندسازی شود.

امیری از حضور 20 هزار دانش‌آموز شاهد و ایثار گر در 72  مدرسه استان خبر داد و گفت: امسال 13 مدرسه شاهد به مدارس دولتی استان مازندران افزوده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه منظور از تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت بحث تغییر کتاب نیست، تصریح کرد: تحول بنیادین در تغییر رویکرد مردم، مسئولان و فرهنگیان در نظام آموزش و پرورش نسبت به کار معلمان است.

این مسئول حفظ سوره‌های قرآنی در مدارس مازندران را از سیر فعالیت در اجرای طرح تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد دانش‌آموزان مدارس مازندران حافظ آیت الکرسی هستند.

وی آموزش در نظام تعلیم و تربیت را بر اساس آموزه‌های دینی عنوان کرد و اذعان داشت: مدرسه محل تربیت افرادی است که آینده جامعه اسلامی را می‌سازند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با مهارت کافی وارد بازار کار شوند، متذکر شد: جمهوری اسلامی باید دارای افرادی خلاق و شایسته باشد و نسل انقلابی را وارد جامعه کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول