اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

هوشمندسازی 30 کلاس درس در درمیان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: در سال تحصیلی جدید 30 کلاس درس در درمیان با اعتبار 90 میلیون تومان هوشمندسازی می‌شود.

هوشمندسازی 30 کلاس درس در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری  شهرستان‌ درمیان اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش درمیان در جریان سفر چهارم رئیس جمهور به 42 نامه فرهنگیان این شهرستان پاسخ داده است.

وی با بیان اینکه 38 درصد دانش‌آموزان درمیان در هنرستان‌های شهرستان مشغول ادامه تحصیل هستند، افزود: تعداد هنرستان‌های شهرستان از سه باب در سال تحصیلی گذشته به 9 باب در سال تحصیلی جاری افزایش یافته است و تلاش می‌کنیم میزان استقبال دانش‌آموزان درمیانی از رشته‌های فنی و کار و دانش به 50 درصد افزایش یاید.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از شرکت یک‌هزار و 200 دانش‌آموز کلاس اولی در طرح سنجش کودکان بدو ورود به دبستان خبر داد و تصریح کرد: پوشش 100 درصدی آموزش ابتدایی، پالایش اسمی بی‌سوادی، هوشمندسازی کلاس‌های آموزشی و پوشش 60 درصدی دانش‌آموزان سوم ابتدایی در طرح سباح از مهم‌ترین اقدامات این مدیریت در سال تحصیلی گذشته به شمار می‌رود.

اژدری با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 395 دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی برای آموزش شنا در طرح سباح به بیرجند اعزام شدند، افزود: برای این منظور مبلغ 15 میلیون تومان از محل اعتبارات این مدیریت هزینه شده است.

وی کسب مقام‌های اول، دوم و سوم استانی دوی ‌صحرانوردی در مقاطع ‌راهنمایی ‌و متوسطه‌ پسر و دختر، ‌مقام‌ سوم هندبال استان توسط دانش‌آموزان دختر ابتدایی و مقام دوم و سوم دختران راهنمایی و متوسطه استان در رشته آمادگی ‌جسمانی را از جمله افتخارات ورزشی دانش‌‌آموزان درمیانی برشمرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول